בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

נתוני ועדת המדרוג: מי צופה בתוכניות הפריים-טיים

בדיקה של תוכניות המשודרות בשעות צפיית השיא מגלה מי מתחבאים מאחורי המספרים. מסקנה עיקרית: רוב הצופים בטלוויזיה הם נשים

5תגובות
"בייבי בום". הקהל הנשי הגדול ביותר
אלדד רפאלי

איך נראית בטטת הכורסה הישראלית? עד כמה משתנה הפרופיל המגדרי בהתאם לתוכן המשודר? האם בעלי השכלה גבוהה צופים יותר בתוכניות תחקיר או שמא דווקא דוקו־ריאליטי הוא הז'אנר המועדף עליהם בסוף היום? ביקשנו לענות על שאלות אלו ואחרות באמצעות מעקב אחר תשע תוכניות טלוויזיה הבולטות בפריים טיים של ערוצים המסחריים בישראל (ערוץ 2 ו-10). ברשימה ששלחנו לפילוח של ועדת המדרוג (זו שמשכללת מדי יום את נתוני הרייטינג) ביקשנו לבחון את נתוני הצפייה בתוכניות הבאות:  "האח הגדול", "הישרדות", "בייבי בום", "כפולים", "המערכת",...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו