נתוני ועדת המדרוג: מי צופה בתוכניות הפריים-טיים

בדיקה של תוכניות המשודרות בשעות צפיית השיא מגלה מי מתחבאים מאחורי המספרים. מסקנה עיקרית: רוב הצופים בטלוויזיה הם נשים

איתי שטרן
איתי שטרן
שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
איתי שטרן
איתי שטרן

איך נראית בטטת הכורסה הישראלית? עד כמה משתנה הפרופיל המגדרי בהתאם לתוכן המשודר? האם בעלי השכלה גבוהה צופים יותר בתוכניות תחקיר או שמא דווקא דוקו־ריאליטי הוא הז'אנר המועדף עליהם בסוף היום? ביקשנו לענות על שאלות אלו ואחרות באמצעות מעקב אחר תשע תוכניות טלוויזיה הבולטות בפריים טיים של ערוצים המסחריים בישראל (ערוץ 2 ו-10). ברשימה ששלחנו לפילוח של ועדת המדרוג (זו שמשכללת מדי יום את נתוני הרייטינג) ביקשנו לבחון את נתוני הצפייה בתוכניות הבאות:  "האח הגדול", "הישרדות", "בייבי בום", "כפולים", "המערכת", "המקור", "גב האומה", "בנות הזהב" ו"המערכת". ראוי לציין כי נתונים שיוצגו כאן אינם מתייחסים להרגלי הצפייה החדשים דרך הווי־או־די או דרך האינטרנט, אלא אך ורק בצפייה ישירה בערוצי הטלוויזיה המסחריים. 

תגובות

משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ