הערוצים המסחריים בתפקיד הקוזאק הנגזל

פרנסי הטלוויזיה המסחרית שמילאו את הפריים-טיים בחמישים גוונים של ריאליטי משקיעים פחות ומרוויחים יותר. עכשיו הם גם נעלבים על כך שגוזלים מהם כבוד

שני ליטמן
שני ליטמן
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שני ליטמן
שני ליטמן

יש משהו מוזר בעלבון העמוק שמפגינים יוצרי ומשדרי "בייבי בום" ו"שש אמהות" בשל העובדה שתוכניותיהם לא הורשו להתמודד בקטגוריית תוכניות דוקומנטריות, אלא סווגו כדוקו־ריאליטי, בתחרות פרסי האקדמיה לטלוויזיה וקולנוע. הרי מדובר בתוכניות מצליחות ששודרו בערוצים מובילים בשעות צפיית שיא, ויש להניח שהניבו גם ליוצרים וגם לערוצים תשואה נאה. קיפוח והפסד אין כאן. גם אהדה לא חסרה להם, כי התוכניות התגאו בנתוני צפייה מרשימים. אז מה חסר להם בעצם?

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ