בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

הערוצים המסחריים בתפקיד הקוזאק הנגזל

פרנסי הטלוויזיה המסחרית שמילאו את הפריים-טיים בחמישים גוונים של ריאליטי משקיעים פחות ומרוויחים יותר. עכשיו הם גם נעלבים על כך שגוזלים מהם כבוד

8תגובות
בייבי בום
צילום מסך ערוץ 10

יש משהו מוזר בעלבון העמוק שמפגינים יוצרי ומשדרי "בייבי בום" ו"שש אמהות" בשל העובדה שתוכניותיהם לא הורשו להתמודד בקטגוריית תוכניות דוקומנטריות, אלא סווגו כדוקו־ריאליטי, בתחרות פרסי האקדמיה לטלוויזיה וקולנוע. הרי מדובר בתוכניות מצליחות ששודרו בערוצים מובילים בשעות צפיית שיא, ויש להניח שהניבו גם ליוצרים וגם לערוצים תשואה נאה. קיפוח והפסד אין כאן. גם אהדה לא חסרה להם, כי התוכניות התגאו בנתוני צפייה מרשימים. אז מה חסר להם בעצם? התשובה הראשונה והמתבקשת היא: כבוד. הדיון על ריאליטי מול דוקומנטרי...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו