חן חדד
חן חדד
"דיג"צילום: עמוד הפייסבוק הרשמי של הסדרה
חן חדד
חן חדד

30 שניות של פרסומות במהלך אירוע הסופרבול, שנערך אמש בארצות הברית, עולות 4.5 מליון דולרים. לצד האולפנים ההוליוודים וחברות הענק, גם רשתות הטלוויזיה הצליחו להתחרות על זמן המסך הנחשק, ובהן רשת הכבלים יו-אס-איי שחשפה טיזר בן 15 שניות לדרמה החדשה "דיג" (Dig).

על הדרמה חתום יוצר "חטופים" ו"הומלנד" גידי רף שמשתף הפעם פעולה עם יוצר "גיבורים" טים קרינג. הפיילוט של הסדרה צולם בירושלים, אך בשל מבצע "צוק איתן" הוחלט להעביר את סט הצילומים לקרואטיה ולניו מקסיקו.

עלילת הסדרה עוקבת אחר סוכן אף-בי-איי המוצב בירושלים וחוקר רצח של ארכיאולוגית אמריקאית שמוביל אותו לחשיפת קונספירציה בת 2,000 שנה. בתפקיד הראשי ניצב שחקן הקולנוע ג'ייסון אייזקס ("הארי פוטר") ולצידו מככבות המוזיקאית אליסון סודול, אן הייש ולורן אמברוז ("עמוק באדמה"). נבחרת השחקנים כוללת גם שורה של כוכבים ישראלים, ובהם אורי פפר, אסי כהן, יהודה לוי וגיא סלניק.

"מדובר בסדרה שמפגישה בין 'צופן דה וינצ'י' ובין 'אינדיאנה ג'ונס'", אמר נשיא הרשת על הדרמה, שתעלה בארצות הברית ב-5 במרץ. בשלב זה מדובר ב"סדרת אירוע" (Event Series), סדרה שמוגדרת מראש לעונה אחת בלבד.

את "דיג" פיתחה חברת קשת הישראלית בשיתוף גייל ברמן וג'ין סטיין. לצד רף וקרינג כמפיקיה הבכירים, ניצבים אבי ניר, אלון שטרוזמן וקרני זיו מקשת.

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ