בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

"עסק משפחתי" זכתה בתחרות "יוצרים ברשת 2.0"

פיילוט לסדרה שיצרו מיכאל הנגבי, גל דרן, ניר נחום, דניאל אדר, אורן קסטנבאום ורודי סעדה זכה במקום הראשון במסלול המקצועי של תחרות "יוצרים ברשת 2.0"

3תגובות

"עסק משפחתי", פיילוט לסדרה שיצרו מיכאל הנגבי, גל דרן, ניר נחום, דניאל אדר, אורן קסטנבאום ורודי סעדה זכה במקום הראשון במסלול המקצועי של תחרות "יוצרים ברשת 2.0". הפיילוט לסדרה מתחיל במותו של אב המשפחה (בגילומו של זאב טנא) שעל ערש דווי מוריש את חנות החשמל שלו לאחד מבניו (השחקנים מיכאל הנגבי ורודי סעדה), אך מכיוון שאצבעו רועדת ושני בניו ישבו לצד מיטתו עם רגע פטירתו, הם נותרים לבלות את שארית הקריירה שלהם בחנות "עמרני" בריב אינסופי על מי ינהל את העסק המשפחתי. יוצריו זוכו בפרס כספי של 40 אלף שקלים.

לתחרות, ביוזמת איגוד המפיקים ובשיתוף יוטיוב ומשרד הכלכלה, הוגשו קרוב ל-150 סרטונים. שופטי הגמר כללו את אלדד קובלנץ, מנכ"ל החינוכית, שחר בן דוד וניב פועל, המנכ״ל ומנהל הקריאייטיב של ״שרוטונים״, ונועה פניני, יוצרת ותסריטאית. בתחרות סרטוני הסטודנטים זכה הסרטון "הרומן שלי עם דאעש", פיילוט לסדרת רשת עלילתית סאטירית, שיוצריו דימה קונופליוב, מיכאל שטרן, נועה קולר ואורי יניב זכו בפרס של 20 אלף שקלים. שני הסרטונים הזוכים ייצאו ללונדון להשתתף בתוכנית מקצועית ב"יוטיוב ספייס" ויקבלו הזדמנות לפתח את הפיילוטים שלהם ליצירות באורך מלא המיועדות לרשת.



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו