בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

"קשת אינטרנשיונל" תפיק סדרות לפלטפורמות דיגיטליות עבור "אינטרסקופ"

חברת הבת של "קשת" תיצור תכנים המיועדים לקהל שנולד אחרי שנת 2000. "Tracks", הסדרה הראשונה שתופק משיתוף הפעולה, תעסוק במוזיקאים בשנות ה–20 לחייהם, שמנסים לפלס את דרכם לתהילה

תגובות
אנשים יושבים ליד שולחן
צילום מסך קשת וטנ

"קשת אינטרנשיונל", חברת הבת של "קשת" הפועלת בלוס אנג'לס, חתמה על עסקה יוצאת דופן עם תאגיד המוזיקה והמדיה "אינטרסקופ, גפן ו–A&M" לפיה תפיק "קשת" סדרות מתוסרטות וסדרות ריאליטי המיועדות לפלטפורמות דיגיטליות. הסדרה הראשונה שתופק על ידי "קשת" לתאגיד הענק, שמייצג בין השאר את ליידי גאגא ואמינם, תקרא "Tracks" ותעסוק במוזיקאים בשנות ה–20 לחייהם, שמנסים לפלס את דרכם לתהילה. כל פרק ילווה את חבורת הצעירים שתנדוד ממקום למקום ומהופעה אחת לאחרת, תוך כדי מפגשים עם להקות אמיתיות שיתארחו בסדרה.

על פי הודעה משותפת של "קשת" ו"אינטרסקופ", החוזה בין הצדדים הוא רב שנתי ובמסגרתו ייכתבו ויופקו מספר סדרות שיפנו לקהל צעיר, שנולד אחרי שנת 2000 וצורך את רוב התוכן שלו ברשת ולא בטלוויזיה. הסדרות יופצו בפלטפורמות דיגיטליות שונות בארצות הברית ומחוץ לה, כאשר על ההפצה בעולם תהיה אחראית "קשת" ועל ההפצה בצפון אמריקה שתי החברות במשותף.

עבור "קשת אינטרנשיונל", שעד כה פעלה בעיקר בשדות התוכן של הטלוויזיה המסורתית, זאת עסקה משמעותית ראשונה בתחום הדיגיטל. בעבר סגרה החברה עסקה מול NBC שבמסגרתה תקבל הרשת האמריקאית זכות ראשונים בכל הקשור לחשיפת הפורמטים והתסריטים הנוצרים ב"קשת". השנה מכרה "קשת" לרשת "פוקס" את הסדרה "כפולים", שתזכה לעיבוד אמריקאי ותופץ ב–127 מתחנות השידור שלה בעולם.

ג'רמי ארליך, המפתח העסקי של "אינטרסקופ", מסר כי "אנחנו נלהבים מהשותפות  עם 'קשת', שתאפשר לנו ליצור תוכניות חדשניות באורכים משתנים שיוכלו להביא למסך את הסיפורים של האמנים שלנו. 'טראקס' הוא פרויקט ניסיוני מלהיב במיוחד שמערבב דרמה מתוסרטת עם הופעות חיות שיתחדשו מפרק לפרק".

סבסטיאן ברוקהארדט, המתפעל את תחום הדיגיטל והרכש ב"קשת אינטרנשיונל" הוסיף: "הפיתוח של תכנים דיגיטליים, המיועד לבני דור המילניום שנמנע מחיבור לכבלים, תוך חיבור לכוחות מוזיקליים עם כמה מהשמות הבולטים ביותר בתחום, מהווה פריצת דרך עבורנו". בהמשך ההודעה צוין כי "קשת" תהנה גם מהתמלוגים על התוכנית, במקרה שאלו יזכו להצלחה.

"אינטרסקופ" היא אחת מחברות המוזיקה הגדולות בעולם כיום והיא שייכת לתאגיד "יוניברסל". היא הוקמה בתחילת שנות ה–90 ורשמה את הצלחתה הגדולה הראשונה בשנת 1993, אז הפיצה את אלבומו של ד"ר דרה, "The Chronic". לאחר מכן תפסה החברה תאוצה עם אלבומי היפ־הופ נוספים של ראפרים דוגמת סנופ דוג. בתחילת שנות ה–2000 הלך והתרחב הקטלוג שלה גם לז'אנרים מוזיקליים נוספים שכלל רשימת אמנים דוגמת נלי פורטדו, נו דאוט, רופוס ויינרייט ורבים נוספים.



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו