בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

הקמפיין הדחוי של דון דרייפר ב"מד מן" בפרסומת חדשה של היינץ

בעונה השישית של הסדרה מציע דון דרייפר למנהלי החברה את הפרסומת אבל הם דוחים אותה. כעת היא עולה בשלטי ענק בטיימס סקוור

6תגובות
הפרק שבו דון דרייפר מציע את הפרסומת
adobo magazine

הסדרה "מד מן" ירדה מהמסך לפני שנתיים, אבל רוחה עדיין שורה על עולם הפרסום. בהחלטה המהדהדת את דבריו של אוסקר ויילד — "יותר משהאמנות מחקה את החיים, החיים הם שמחקים את האמנות" — חברת היינץ החליטה לצאת בקמפיין חדש המממש את הקמפיין שהעלה דון דרייפר בסדרה.

בעונה השישית, המתרחשת בשנת 1967, דון נפגש עם אנשי חברת היינץ ומציע קמפיין הפונה לדמיונם של הלקוחות הפוטנציאלים. הוא מפתיע אותם עם הצעה חדשנית שלפיה לא יראו את המוצר, אלא רק מאכלים המזוהים עם קטשופ וברקע הכיתוב "תעביר את ההיינץ". "זו נראית כמו חצי מודעה", אומרים לו אנשי החברה בתגובה. בתום הפגישה, דון נתקל בפגי, שנלחמת גם היא על הקמפיין. הוא מאזין לבת טיפוחיו מעבר לדלת, ושומע אותה מציעה תמונה של בקבוק קטשופ ענק. היא משתמשת במשפט שאמר לה פעם דון "אם אתה לא אוהב את מה שאומרים עליך, שנה את השיחה".

אף שחברת היינץ שבסדרה דחתה את הקמפיין שהציע דון (והן את הרעיון של פגי, ובחרה בשיתוף פעולה עם סוכנות פרסום שלישית), מנהלי היינץ במציאות התאהבו בפשטותו. הם פנו ליוצר הסדרה מתיו ויינר, שהעניק להם אישור להשתמש בו. "למרות שדון דרייפר יצר את הקמפיין ללקוחות שחיו לפני 50 שנה, זה רעיון שעדיין עובד בעולם המודרני", אמרו מנהלי המותג, והחלו את הקמפיין עם שלטי ענק בטיימס סקוור שבניו יורק.

הקרדיט לקמפיין חולק בין סוכנות הפרסום העובדת עם היינץ, ששיחזרה את התמונות שהוצגו בפרק, ובין משרד הפרסום סטרלינג־קופר־דרייפר־פרייס.

#heinzketchup #madmen #starcom #timessquare #billboards

A post shared by Zak Pala (@zpala) on



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו