רביב דרוקר ו"המקור" נשארים בערוץ עשר־רשת

למרות הדיווחים כי הוא צפוי להצטרף לכאן 11, העיתונאי ימשיך להגיש את תוכנית התחקירים בערוץ הממוזג. "תחושה טובה שמחזקים אותנו ומשקיעים בנו", מסר

איתי שטרן
איתי שטרן
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
רביב דרוקר וברוך קר יושבים על כיסא
רביב דרוקר וברוך קרא ב"המקור". נכס בולט של חדשות עשרצילום: צילום מסך מתוך ערוץ עשר

לאחר הספקולציות והדיווחים כי רביב דרוקר נמצא במגעים מתקדמים על מעבר לתאגיד השידור הציבורי, הודיעה היום (שלישי) הנהלת ערוץ רשת־עשר כי העיתונאי והתוכנית "המקור" יישארו בערוץ הממוזג. "אני שמח להישאר בבית", מסר דרוקר והוסיף: "זו היתה תקופה ארוכה מדי מבחינתי של אי־ודאות וזו תחושה טובה לדעת שהערוץ הממוזג מעוניין לחזק אותנו ולהשקיע בנו".

ההחלטה של דרוקר, הפרשן הפוליטי הבכיר של חדשות עשר, משמעותית לנוכח תקופת הבחירות שבפתח. "המקור", שמשודרת מאז 2009, תעשה לתוכנית התחקירים המובילה של הערוץ הממוזג ותמשיך להתחרות ב"עובדה" של קשת ו"זמן אמת" של כאן 11.

דרוקר נחשב זה שנים לנכס בולט של חדשות עשר ולמי שחתום על כמה מהתחקירים הבולטים בשנים האחרונות. בין השאר פירסם את תחקיר "ביבי טורס" ואת הממצאים שהובילו לתיק 3000 שבמסגרתו הוגשו באחרונה כתבי אישום חמורים נגד כמה בכירים במערכת הביטחון וקרוביו של ראש הממשלה נתניהו. כמו כן, יצר דרוקר בשנה שעברה את "הקברניטים" — סדרה תיעודית על ראשי ממשלה משמעותיים בישראל.

בחודשים האחרונים הונחה על שולחנו של דרוקר הצעה נדיבה במיוחד מצד כאן 11. בין השאר הוצע לו לשמש כפרשן בכיר ולהעביר את "המקור" כפי שהיא לתאגיד, תמורת שכר שנאמד בכ–140 אלף שקלים לחודש. על פי דיווח של נתי טוקר ב־TheMarker ירד שכרו של דרוקר בערוץ עשר מכ–80 אלף שקל בחודש לכ–45 אלף שקל בחודש. במקביל, הוענק לדרוקר מעין "פיצוי": להפיק באמצעות חברת ההפקה שבבעלותו את "הקברניטים". עם זאת, עלויות התוכנית התבררו בסוף כגבוהות מהמצופה.

גולן יוכפז, מנכ"ל חדשות עשר, מסר היום כי "לרביב חלק משמעותי בהצלחתה ובאופייה העיתונאי של חדשות עשר, ואני שמח מאוד על הישארותו, יחד עם מערכת 'המקור', בערוץ המשותף עשר־רשת".

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ