"מוצרט בג'ונגל": עוד סדרה מנצחת מבית אמזון

הקומדיה החדשה על עולם המוזיקה הקלאסית של ניו יורק מציעה עלילה קלילה וכובשת בניצוחו של שחקן הקולנוע הכריזמטי גאל גרסיה ברנאל

חן חדד
חן חדד
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
חן חדד
חן חדד

עם כניסתה של אמזון לזירת הסטרימינג, קל היה לצפות שחברת הענק תבחר בהפקות ענק ובכוכבים גדולים שיתחרו ב"בית הקלפים" ו"כתום זה השחור החדש" של נטפליקס. אבל, מהר מאוד התברר שבכירי נטפליקס היו אלה שנלחצו כל כך מהתחרות עם אמזון ומיהרו לבזבז 90 מליון דולרים על "מרקו פולו" המאכזבת, ודווקא באמזון שמרו על טעם מעודן ומפתיע בכל הנוגע לבחירת הסדרות החדשות שלהם.

לחצו על הפעמון לעדכונים בנושא:

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ