בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

המטרה: קידום מכירות לאלוהים

שי גולדן ולוסי אהריש “מדברים על זה” בערוץ 2 עם אדווה ביטון, אריאל זילבר וגיל קופטש, אבל הגיבור הראשי הוא תמיד הקדוש ברוך הוא.

38תגובות

ישראלי שיתעורר מתרדמת בשנת 2013 וידליק טלוויזיה, יופתע מאוד מהשינויים שעברה החברה הישראלית מאז אותו יום שבו נפל לתוך באר לפני שלושים שנה. אחד התהליכים הבולטים ביותר הוא ההתחרדות של המסך. הדת – היהודית, כמובן – הפכה לחלק מהמובן מאליו של היום יום המקומי. לעתים קרובות אפשר ליפול על רצף אייטמים אגביים שמזכירים ערוץ דת נוצרי. למשל, “מדברים על זה” שבשישי האחרון הגישו שי גולדן ולוסי אהריש. בין השאר הם ראיינו את אדווה ביטון שבתה אדל נפצעה מיידוי אבנים ליד אריאל. ביטון סיפרה שהיא באה לאולפן כדי...

קבלו גישה מלאה לכל תכני הארץ באתר ובסמארטפון



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו