המטרה: קידום מכירות לאלוהים

שי גולדן ולוסי אהריש “מדברים על זה” בערוץ 2 עם אדווה ביטון, אריאל זילבר וגיל קופטש, אבל הגיבור הראשי הוא תמיד הקדוש ברוך הוא.

מורן שריר
מורן שריר
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
מורן שריר
מורן שריר

ישראלי שיתעורר מתרדמת בשנת 2013 וידליק טלוויזיה, יופתע מאוד מהשינויים שעברה החברה הישראלית מאז אותו יום שבו נפל לתוך באר לפני שלושים שנה. אחד התהליכים הבולטים ביותר הוא ההתחרדות של המסך. הדת – היהודית, כמובן – הפכה לחלק מהמובן מאליו של היום יום המקומי.

לעתים קרובות אפשר ליפול על רצף אייטמים אגביים שמזכירים ערוץ דת נוצרי. למשל, “מדברים על זה” שבשישי האחרון הגישו שי גולדן ולוסי אהריש. בין השאר הם ראיינו את אדווה ביטון שבתה אדל נפצעה מיידוי אבנים ליד אריאל. ביטון סיפרה שהיא באה לאולפן כדי לקרוא לעם ישראל להדליק נרות ולהתפלל לשלום בתה. לאורך כל האייטם האישי והמכאיב הזה, הקדוש ברוך הוא היה הגיבור הראשי. בהמשך היתה הפינה של גיל קופטש – איש שנון עם גרוב טוב שנתן לצופי ערוץ 2 עדכון שמח מספירת עומר ואת הזווית שלו לפרשת השבוע.

תגיות:

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ