בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

השקר הלבן מאחורי הערכים של תנובה

הניסיון המאומץ של פרסומת תנובה לחפות על נקודות התורפה של המוצר ולרטש את המציאות רק מושך תשומת לב לחולשה שהחברה מנסה להסתיר

51תגובות

לפעמים, הניסיון המאומץ של פרסומות לחפות על נקודות התורפה של המוצר ולרטש את המציאות רק מושך תשומת לב לחולשה שהפרסומת מנסה להסתיר. למשל, הפרסומת החדשה של תנובה. בסרטון יפהפה בן דקה, מנסים אנשי תנובה לזהות את המוצרים שלהם עם שלושה–ארבעה ערכים שכל אחד מהם הוא תשובה להאשמה שמופנית כלפי החברה. נאיביות. את הקו הגראפי של הפרסומת מובילים ציורי ילדים בצבעי פנדה והדבקות נייר. הסגנון ילדותי, הצבעים עזים והקווים גסים. העיצוב האמנותי המחושב והמלוטש מתחזה לציור פשוט ופרימטיבי. לא רק הסגנון מציג תמימות,...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו