לדפוק ולזרוק את הצופה

הפסקת הפרסומות היא דרכה של הטלוויזיה המסחרית לתקוע אותנו. אתמול, ב"שש עם עודד בן עמי” בערוץ 2, זה הזכיר גבר שמשבח עצמו כדי להכניס למיטה

מורן שריר
מורן שריר
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
מורן שריר
מורן שריר

“האם יהודה לוי מתקרב אל הדת?”, שאל עודד בן-עמי את הצופים שלו לפני שיצא להפסקת פרסומות. התשובה (“לא”) הגיעה אחרי כמה דקות טובות – אחרי הפרומואים, אחרי הפרסומות, אחרי עוד פרומואים; אחרי אייטם של עידו סלומון על מחשב חדש של סמסונג; אחרי הודעה דרמטית של ליאון רוזנבלום על עדויות חדשות בפרשת עמנואל רוזן; אחרי טיזר של רוזנברג לאייטם בתוכנית שלו על כך ש”גל גדות עברה במשרדים של קסטרו כדי לאסוף שמלה”; אחרי דיווח בהול על חולצה חדשה שמחזיקה מאה (100!) ימים בלי מקלחת; אחרי תיעוד של חבילות בבריטניה שנופלות מהמסוע בדרכן לנמענים. אחרי כל אלה הגיעה התשובה האמיתית לשאלה “האם יהודה לוי מתקרב אל הדת?”. אבל עוד לפני הפרסומות והפרומואים והליאון רוזנברגים והחולצה שמחזיקה מאה ימים בלי כביסה, הגיעה התשובה הראשונה לשאלה. והתשובה היתה – “כן”.

תגיות:

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ