אצל תנובה כמו הבשר גם המסר בפרסומת מיושן

הפרסומת של "אדום אדום" מנסה להשכיח את תחקיר "כלבוטק" באמצעות שואו נוצץ. בחברה כנראה חושבים שהלקוחות שלהם לא מחוברים לאינטרנט

מורן שריר
מורן שריר
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
מורן שריר
מורן שריר

ב"אדום אדום", מותג הבשר של תנובה, הלכו והשקיעו כסף בפרסומת. אם תחפשו "אדום אדום" ביוטיוב, לא תמצאו אותה. מה שתמצאו זה תחקיר כלבוטק משנה שעברה שמתעד התעללות שיטתית בבהמות, שניה לפני שהן הופכות לסטייק.

יכולים להיות כמה הסברים להיעדרות המותג מהרשת והפקרתה לתחקיר מרשיע: או שאנשי הפרסום של "אדום אדום" חושבים שהלקוחות שלהם לא מחוברים לאינטרנט, או שאנשי הפרסום של "אדום אדום" בעצמם לא מחוברים לאינטרנט. האפשרות השלישית, הפחות סבירה, היא שאנשי הפרסום של "אדום אדום" הם טבעוניים במסווה ולבם עם הפרות.

תגיות:

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ