בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

אצל תנובה כמו הבשר גם המסר בפרסומת מיושן

הפרסומת של "אדום אדום" מנסה להשכיח את תחקיר "כלבוטק" באמצעות שואו נוצץ. בחברה כנראה חושבים שהלקוחות שלהם לא מחוברים לאינטרנט

27תגובות

ב"אדום אדום", מותג הבשר של תנובה, הלכו והשקיעו כסף בפרסומת. אם תחפשו "אדום אדום" ביוטיוב, לא תמצאו אותה. מה שתמצאו זה תחקיר כלבוטק משנה שעברה שמתעד התעללות שיטתית בבהמות, שניה לפני שהן הופכות לסטייק. יכולים להיות כמה הסברים להיעדרות המותג מהרשת והפקרתה לתחקיר מרשיע: או שאנשי הפרסום של "אדום אדום" חושבים שהלקוחות שלהם לא מחוברים לאינטרנט, או שאנשי הפרסום של "אדום אדום" בעצמם לא מחוברים לאינטרנט. האפשרות השלישית, הפחות סבירה, היא שאנשי הפרסום של "אדום אדום" הם טבעוניים במסווה ולבם עם...

קבלו גישה מלאה לכל תכני הארץ באתר ובסמארטפון



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו