על הקשר שבין קניית פיאט יד שלישית לחזה עוף מובחר

שמאי רכב מפרסם סופרמרקט ומומחה במחקרים שיווקיים ממליץ על חברת סלולר. במחי פרסומת אחת הופכים בני סמכא רציניים לבדרנים

מורן שריר
מורן שריר
שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
מורן שריר
מורן שריר

פרסומת למגה־בול ופלאפון, ערוצים 2 ו-10

פרזנטורים זה עניין בעייתי בתקופה שבה אי אפשר לסמוך על אף אחד. לבנק הפועלים, למשל, היה פרזנטור מקסים שהיה צריך להפוך לשר אוצר בשביל שנגלה שאין לו מושג בכלכלה ושזו סכנת נפשות להפקיד אצלו כסף. אבל עד אז הלקוחות שהוא הביא לבנק כבר היו נעולים בכספת. היום זו בעיה. כדי לשכנע אנשים צריך להביא בן אדם רציני, אחד עם יוקרה מקצועית, קילומטרז’ של אובייקטיביות וכמה דיפלומות על הקיר. הכי טוב להביא בן אדם שכבר שנים משלמים לו כדי להגיד את האמת וכולם נשבעים בו כאילו היה הקבר של האמא שלהם.

תגובות

משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ