בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

על הקשר שבין קניית פיאט יד שלישית לחזה עוף מובחר

שמאי רכב מפרסם סופרמרקט ומומחה במחקרים שיווקיים ממליץ על חברת סלולר. במחי פרסומת אחת הופכים בני סמכא רציניים לבדרנים

17תגובות

פרסומת למגה־בול ופלאפון, ערוצים 2 ו-10 פרזנטורים זה עניין בעייתי בתקופה שבה אי אפשר לסמוך על אף אחד. לבנק הפועלים, למשל, היה פרזנטור מקסים שהיה צריך להפוך לשר אוצר בשביל שנגלה שאין לו מושג בכלכלה ושזו סכנת נפשות להפקיד אצלו כסף. אבל עד אז הלקוחות שהוא הביא לבנק כבר היו נעולים בכספת. היום זו בעיה. כדי לשכנע אנשים צריך להביא בן אדם רציני, אחד עם יוקרה מקצועית, קילומטרז’ של אובייקטיביות וכמה דיפלומות על הקיר. הכי טוב להביא בן אדם שכבר שנים משלמים לו כדי להגיד את האמת וכולם נשבעים בו כאילו...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו