הפרסומת שהורידה 5 מיליון שקל מכספכם לטמיון

באולפן שישי הציגו את סרטוני "רונן המתלונן" כסיפור של ניצחון. הבעיה היא שמסע פרסום ממשלתי לא צריך להצחיק אלא לשרת מטרה, נניח יותר מ-32% הצבעה בת"א

מורן שריר
מורן שריר
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
מורן שריר
מורן שריר

"אולפן שישי", ערוץ 2, שישי, 20:00 

הכתבה של בן מיטלמן ב"אולפן שישי" סיפרה סיפור של ניצחון. מיטלמן ירד לאילת כדי ללוות את המנצח הגדול של הבחירות לרשויות המקומיות – דב נבון, שגילם את רונן המתלונן בקמפיין עידוד ההצבעה של משרד הפנים. נבון לקח חופשה בדיוק ביום הבחירות. בזמן שבלוד, בירושלים ובחיפה מועמדים צרחו, לחצו ידיים, הזיעו במטות וניסו להציל את הקריירה שלהם, נבון שחה עם דולפינים ונהנה מהדממה. הכתבה הציגה את נבון כגיבור אנטי־גיבור, איש שברח אל הלגונות השקטות מההמולה השמחה שנוצרה בזכות רונן המתלונן. "היה צונאמי כזה של אהבה", אומר נבון למיטלמן על התגובות לתשדירי רונן. בסיום הכתבה סיכם דני קושמרו באולפן: "רונן המתלונן, יש לי תחושה שעוד נשמע עליו".

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ