שטראוס רוצה שתהיו הפראיירים שלה

המסר האמיתי בפרסומת של החברה הוא שאין הבדל בין סלק מקופסה לסלק אותנטי. היא אומרת: אתם הרי לא מבדילים בטעם, אז תקנו מקופסה

מורן שריר
מורן שריר
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
מורן שריר
מורן שריר

פרסומת לסלטי שטראוס, ערוצים 2 ו-10

תעשיית הפרסום כולה מתבססת על ההנחה שאנחנו פראיירים. מוכרים לך משקפי שמש בהבטחה הסמויה שאם תרכשי אותם, תיראי כמו בר רפאלי; מוכרים לנו פוליסת ביטוח ואנחנו קונים כי אנחנו רוצים להיראות, לדבר ולהריח כמו אבי קושניר. יש גם פרסומות שפונות בגלוי לפראייר שבתוכנו ואומרות לו: "אל תהיה פראייר". הבולטת שבהן היא סדרת הפרסומות עם שני כהן (הנה, היא כל כך טובה שאני אפילו לא זוכר איזו חברה היא מפרסמת) ובה לא אומרים מלה על השירות שאותו מנסים לשווק אלא רק מטנפים על המתחרים ומתארים את כל סוכני הביטוח כעצלנים ונצלנים.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ