בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

שטראוס רוצה שתהיו הפראיירים שלה

המסר האמיתי בפרסומת של החברה הוא שאין הבדל בין סלק מקופסה לסלק אותנטי. היא אומרת: אתם הרי לא מבדילים בטעם, אז תקנו מקופסה

31תגובות

פרסומת לסלטי שטראוס, ערוצים 2 ו-10 תעשיית הפרסום כולה מתבססת על ההנחה שאנחנו פראיירים. מוכרים לך משקפי שמש בהבטחה הסמויה שאם תרכשי אותם, תיראי כמו בר רפאלי; מוכרים לנו פוליסת ביטוח ואנחנו קונים כי אנחנו רוצים להיראות, לדבר ולהריח כמו אבי קושניר. יש גם פרסומות שפונות בגלוי לפראייר שבתוכנו ואומרות לו: "אל תהיה פראייר". הבולטת שבהן היא סדרת הפרסומות עם שני כהן (הנה, היא כל כך טובה שאני אפילו לא זוכר איזו חברה היא מפרסמת) ובה לא אומרים מלה על השירות שאותו מנסים לשווק אלא רק מטנפים על...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו