עשו להם "סלקום": מחלבות גד מחברות בין אנשים

הסרטון החדש של גד מקיים את כל חוקי הז'אנר של פרסומת סלקום ■ מכון אברהמסון הוא כל יכול ■ וקוסקוס זה לא רק משפחה, זה גם קלישאה

מורן שריר
מורן שריר
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
מורן שריר
מורן שריר

פרסומות שונות, ערוצים 2 ו-10, לאורך כל היום

■ יש פרסומת חדשה לסלקום. הנושא שלה, כמו תמיד, הוא חיבור בין אנשים (במקרה הזה, אחים מבוגרים שגרים משני צדי האטלנטי); יש בה, כמו תמיד, איזה מין תעלול (אחד מגיע לניו יורק ומוצא שם איש שזהה לו); יש בה שיר מרגש ("הוא לא כבד הוא אחי", באופן חריג זה לא שיר עברי); ובולט בה הגוון הסגול (בטורבן של נהג המונית). ההבדל העיקרי בין הפרסומת הזאת לשאר הפרסומות של סלקום הוא שהיא לא מפרסמת את סלקום אלא את מחלבות גד. הסרטון החדש של גד מקיים את כל חוקי הז'אנר של פרסומות סלקום וההעתק מושלם: הכל אותו דבר, חוץ מהמוצר.

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ