הפרסומת לסופרמרקט You מצ'קלפת אותנו

יש פרסומות שממציאות סלנג ודוחפות לנו אותו בכוח. ככה יוכל הקופירייטר לשבת בדייט ומעל כוס קמפרי לספר לבחורה שהוא המציא את ה"צִ'קלוף"

מורן שריר
מורן שריר
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
מורן שריר
מורן שריר

פרסומת לסופרמרקט You, ערוץ 2 וערוץ 10

יואל: אביבה, מה זה לצ'קלף?

אביבה: לצ'קלף? לא יודעת. מה זה?

יואל: לא יודע. האיש בטלוויזיה צועק כל הזמן "לצ'קלף".

אביבה: אולי זה כמו סלפי.

יואל: כן, כן. זה כנראה כמו סלפי.

בפרסומת החדשה לאיזושהי רשת סופרמרקטים, יעקב כהן מגיע לסופר עצבני ומתחיל לצעוק: "ציונה, כשבאים בפעם הראשונה לסופר לא ישר קונים! עושים סיבוב, מתעניינים, שלא יצ'קלפו אותנו!" המלה הזאת חוזרת שוב ("את לא מזהה את הצִ'קלוף?"). "צ'־ק־ל־ף" הוא שורש מרובע שהמשמעות שלו היא לרמות, לסדר, לעבוד בעיניים (צ'יקלף, מצ'קלף, יצ'קלף, צ'קלף). רוב צופי הטלוויזיה לא מכירים את המלה הזאת, אבל נאלצים לקבל אותה כמובנת מאליה.

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ