המנכ"ל עובר פוליגרף? תביאו לנו זאבים!

הפרסומת ל-YouPhone היא עדות לחוסר האמון הקיצוני שלנו בגופים מסחריים, אבל גם גלאי שקר לא יספיק כאן. כדי לשכנע את אזרחי ישראל דרוש מבחן מדעי

מורן שריר
מורן שריר
שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
מורן שריר
מורן שריר

פרסומת ל-YouPhone, ערוצים 2 ו-10

הפרסומת החדשה ל-YouPhone שולחת את מנכ"ל החברה לבדיקת פוליגרף כדי להוכיח שהוא משוכנע שהחברה שלו היא הזולה ביותר. הסרטון אמור להביא את הראיה האולטימטיבית למהימנות של החברה. אלא שיש כמה פרצות חמורות באמינות של הפרסומת. דבר ראשון, לא מופיע שמו של מנכ"ל החברה. איך אנחנו יודעים שזה באמת הוא? מאיפה לנו שהמצולם אינו מתחזה? מה אם חברת YouPhone חטפה נווד והלבישה אותו בחולצת כפתורים מגוהצת כדי שהמנכ"ל האמיתי יהיה נקי מאחריות משפטית?

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ