מורן שריר
מורן שריר
מורן שריר
מורן שריר

פרסומת למשרד המשפטים, ערוץ 2

יום אחד מישהו יצטרך לברר כמה כסף מוציאים המשרדים הממשלתיים על פרסומות שמשודרות במשבצות היקרות ביותר בפריים טיים, וכשאני אומר "מישהו" אני מתכוון למבקר המדינה וכשאני אומר "מבקר המדינה" אני מתכוון לאחד קצת יותר תקיף מהישנוני שמכהן כרגע. אבל כל זה לפעם אחרת.

לרשות האכיפה והגבייה במשרד המשפטים יש פרסומת חדשה. אחד האלמנטים הבולטים בה מגיע בסוף - הלוגו של הרשות. הוא נראה כאילו ביקשו מילד מאושר לצייר את המושג "חיוך". הלוגו מורכב ממגן דוד ושני סמיילים בצבעים עליזים - ורוד וכתום. הגישה הסטלנית הזאת מתאימה לרוח שנושבת מהשרה האחראית - היפית שמחתנת הומואים ונוסעת להיפגש עם ערבים בלונדון. גם הקונספט של הפרסומת עצמה מתאים למדיניות ה"אהבה חופשית" שמתגלגלת מלשכת השרה במזרח ירושלים אל בתי המשפט ומשרדי הנוטוריונים.

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ