מחזיקים את המלחמה בחיים עד המלחמה הבאה

יחצ"ן צה"ל מכר לטלוויזיה את "יום שישי השחור" ברפיח כקרב הייצוגי של צוק איתן, כדי שמיתוג המלחמה ישרת את צרכיו

רוגל אלפר
רוגל אלפר
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
רוגל אלפר
רוגל אלפר

סיקור שנה ל"צוק איתן", מהדורות החדשות, ערוצים 2 ו-10

מטרת צה"ל היא לשלוט באופן שבו מסכמות מהדורות החדשות את "צוק איתן". שאיפת מכונת יחסי הציבור שלו היא לדאוג שמיתוג המלחמה ישרת את צרכיו. במלאות שנה למלחמה מכר יחצ"ן צה"ל (למה דובר?) לטלוויזיה את "יום שישי השחור" ברפיח כקרב הייצוגי של "צוק איתן", זה שייחקק בהיסטוריה כמזוהה ביותר עמה. מה ש"גבעת התחמושת" למלחמת ששת הימים, "החווה הסינית" למלחמת יום הכיפורים, ו"הבופור" ללבנון.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ