"הפניקס" פורטת על החרדה הקיומית של הישראלים

פרסומות חברת הביטוח שמדברות על "מציאות כמו שלנו" לעולם אינן מתייחסות במישרין להווית החיים הקטלנית בישראל, אבל אין לטעות בהקשר הצרוב עמוק בתודעת הצופים

רוגל אלפר
רוגל אלפר
שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
רוגל אלפר
רוגל אלפר

פרסומת ל"הפניקס", הפסקת פרסומות, ערוץ 2

זה שנה וחצי שחברת הביטוח "הפניקס" מפגיזה את הציבור הישראלי הכנוע במסר השיווקי "במציאות כמו שלנו, תבדוק שיש לך הפניקס", שמופיע בתור שורת המחץ בפרסומותיה, המשודרות לעתים מזומנות. נדיר לצלוח הפסקת פרסומות בלי להיתקל באמת הקיומית הזו, שבוקעת מפי השחקן גיא לואל — גבר נאה וסמכותי, שמותיר רושם מיידי של טיפוס אחראי ומוסרי למדי. מה זה אומר, לעזאזל, "במציאות כמו שלנו"? שהרי זו סיסמת פרסום עם ניחוח פילוסופי, אקזיסטנציאליסטי.

תגיות:

תגובות