להחרים את ממרח "השחר"

מנכ"ל החברה מפנה מימון להתנחלויות. לכן את הפרסומת לקניית "השחר העולה" בפסח יש לראות כמגבית לאיסוף תרומות לכיבוש מהציבור. הגיע הזמן ש"השחר העולה" ישקע

רוגל אלפר
רוגל אלפר
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
רוגל אלפר
רוגל אלפר

פרסומת לממרח "השחר העולה", ערוץ 2

"מה יותר ישראלי ממצה עם 'השחר העולה'"? שואלת הפרסומת לפסח של מותג ממרח השוקולד הישראלי הוותיק. ולמרות שהיא מיד עונה ברשימת סמלים לאומיים ("הדגל, התקווה, מגן דוד, שרשרת עם מגן דוד"), סמלי תרבות ("הערוץ הראשון, זהו זה, טאקי, סרטי בורקס, שרהל'ה שרון"), ועוד, ניכר בעליל שהפרסומת מניחה שהקונצנזוס בציבור הוא ש"השחר העולה" נחשב אחד ממוצרי הצריכה הכי מזוהים עם הישראליות. אלא שהנופך הפטריוטי והנוסטלגי שלו נגוע בבעייתיות: מדובר בחברה שתורמת מדי שנה עשרות אלפי שקלים מהכנסותיה להתנחלויות.

תגובות

משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ