עיתונאי "וואלה" אינם הקורבנות בתיק 4000. הם הפושעים

"המקור", 21:15, ערוץ 10

רוגל אלפר
רוגל אלפר
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
רוגל אלפר
רוגל אלפר

תחקיר "המקור" על הקשר האפל בין אתר "וואלה" לזוג נתניהו הביא כרוניקה של הטיית סיקור וצנזורה לטובת בני הזוג נתניהו, בעיקר שרה. סיפור ההטייה והצנזורה מסופר ידיעה אחר ידיעה. את הסיפור מספרים עיתונאים שעבדו בוואלה באותה תקופה, ובראשם העורך הראשי בשנים 2016-2015, אבי אלקלעי.

כשמקשיבים לעיתונאים האלה מדברים על איך אולצו לשנות כותרות ולעתים להקליד כותרות שהוכתבו ישירות מסביבת נתניהו, להסיר ולהעלות ידיעות ולמקם אותן על פי תכתיבים ושיקולים לא ענייניים כדי לשרת את האינטרסים העסקיים של הבעלים שאול אלוביץ', ובכלל כיצד שיעבדו כולם – עורכים בכירים, עורכים בדסק וכתבים – את וואלה לצרכים העסקיים של אלוביץ' ולצרכים הפוליטיים של בני הזוג נתניהו - אפשר להתרשם בטעות שהקורבנות ואולי אף הגיבורים בסיפור הזה הם העיתונאים האלה. כי הם מספרים כיצד סבלו, וכיצד התהפכה להם הבטן, וכמה רע הרגישו עם עצמם.

תגיות:

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ