אריאנה מלמד
אריאנה מלמד

בשלוש מלים: בזבוז כספי ציבור. אין לדעת מה חשבו ב"כאן" כשהזמינו עונה שנייה של "טיול אחרי צבא". אולי התאהבו בשיא הרייטינג הפתאומי של אחד הפרקים מהעונה הקודמת — 7%, לא פחות. אולי הם נִשבו בהיברידיות הבלתי אפשרית של הקונספט: דוקו־ריאליטי בידורי־תיירותי־מוזיקלי עם "עדויות", כלומר ראשים מדברים, וכתוביות אינפורמטיביות. כזה באמת עוד לא היה לנו, ואולי טוב שכך. בעונה הקודמת גילו פבלו רוזנברג וגל תורן כי הודו צפופה ומסריחה ומלאה ריטואלים דתיים מוזרים וקאסטות וגורואים ושכיף לרכוב על פילים. הם בעיקר למדו שכיף לדבר שטויות למצלמה כשמישהו — במקרה זה, חברת ההפקה "קסטינה" והתאגיד — חושב שהשטויות הללו מייצגות איכשהו את מחשבותיו של התייר הישראלי.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ