אריאנה מלמד
אריאנה מלמד

גילוי נאות: עד אתמול מעולם לא הצלחתי להתעניין ביהודה לוי. לא כשחקן יעיל במיזמים מוצלחים פחות או יותר ("הבורר" או "המדרשה", "לחיי האהבה" או "אהבה מעבר לפינה"), לא כפרזנטור לכל מיני, לא כסלב־על במדורי הרכילות. החיים קצרים מדי, אי אפשר להתעניין בכל מי שמרצד על המסך או באתרי הרכילות.

ואז הגיע הפרק הראשון בעונה השנייה של "איש חשוב מאוד" שעלה היום (שני) ב–VOD של הוט ותשודר רשמית החל ביום חמישי. ההגינות חייבה צפיית בינג' בעונה הראשונה (ששודרה ב–2014) ולו כדי לדעת מה קרה שם — ונשביתי בבת אחת. מצאתי איש שנושא על כתפיו את תפקיד חייו בסדרה המבוססת פחות או יותר על חייו, אבל האפקט המציצני התפוגג מיד, עוד בפרק הראשון, ובמקומו התגלה תסריט משובח, חכם, אירוני ואמפתי גם יחד של שירלי מושיוף, יוצרת הסדרה — ומשחק של מי שנלחם על חייו לא כדי ליצור דמות, אלא כדי לספר לצופים על הקשרים הסבוכים והבעייתיים בין השחקן לאדם, על הזליגה בין עולמה של הפרסונה לבין חייו של האיש.

לחצו על הפעמון לעדכונים בנושא:

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ