תחליטי, את צ'ייסרית או בחורה נחמדה?

מיכל שרון, שהצטרפה ל"המרדף", הרבתה לחייך למתחרים. היא חייכה, בנועם ובחן בלתי מבוטל, יותר מכפי שאיתי הרמן חייך במשך שתי עונות שלמות. ככה זה – לנשים הרי אסור להיות דעתניות מדי או שנונות מדי

אריאנה מלמד
אריאנה מלמד
שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
אריאנה מלמד
אריאנה מלמד

עידו רוזנבלום מחליף מלים אחדות עם התוספת החדשה ל"המרדף", ואחר כך מעווה את פניו בהבעה משולבת של פחד ותיעוב כאילו אמר "הרגע ראיתי מכשפה", ולוחש באטיות מודגשת ותיאטרלית למתמודדים: "היא לא נח־מ־דה".

ברוך בואך, מיכל שרון, למעוז הגברי המובהק: שעשועוני טריוויה. קבלת הפנים של רוזנבלום מעניינת; בעונות הקודמות, הרבה המנחה לציין את השמחה לאיד וההתגרות של "הצ'ייסר" איתי הרמן במועמדים, אבל אף פעם לא הביע תערובת כזו של פחד ותיעוב מפני חוסר נחמדות. "נחמד" או "לא נחמד" אינם שמות תואר רלוונטיים לגברים, והרוב המוחץ, המכריע של העוסקים במלאכת הטריוויה היו מאז ומתמיד גברים. יוצרות פורמטים, מחברות שאלות, מגישות, מתמודדות וצ'ייסריות הן מיעוט מבוטל בהיכלות הידע הכללי הבידורי. מאז שרשתות הטלוויזיה בבריטניה ובארצות הברית גילו בסוף שנות ה–50 את תשוקת הצופים לתמהיל של חנוניות, ידע אזוטרי חסר חשיבות והימורים, העולם השתנה. בקרב הפורמטים המובילים — "מלך הטריוויה", "תשע בריבוע", "מי רוצה להיות מיליונר", "החוליה החלשה", "מונית הכסף", "הקיר" — אן רובינסון בתפקיד הכלבה מהגיהינום ב"החוליה החלשה", והמקבילה הישראלית המוצלחת פחות, פנינה דבורין, ושוש עטרי המנוחה ב"פיצוחים", הן יוצאות הדופן. האם אתם יכולים להיזכר בנשים נוספות שהנחו את התוכניות האלה? אם כן, לחצו על הבאזר ופנו את מקומכם למתמודד הבא. טעיתם, התפדחתם, הביתה.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ