בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

50 אלף פרטיזנים נרצחו? יופי של קידום מכירות לבנק מזרחי

השיר האיטלקי "בלה צ'או" הוא אייקון תרבותי הנלמד בבתי ספר באירופה ונעשה ללהיט בינלאומי בזכות הסדרה "בית הנייר". במזרחי טפחות התעלמו מהקשרו ההיסטורי, ויצרו פרסומת צינית ונכלולית

107תגובות
דביר בנדק בפרסומת למזרחי טפחות
ערוץ היוטיוב של מזרחי טפחות

תארו לעצמכם שסוחרי בשר היו יוצרים סרטון פרסומת ובו שיר, עם מלים חדשות לקידום מכירות מוצרים למנגל, המושרות לצלילי "שריפה, אחים שריפה/עיירתנו בוערה כולה". או שמשווקי תוכנת ניווט היו מתהדרים בפרסומת בשיר "אל נא תאמר הנה דרכי האחרונה". כיצד הייתם מגיבים? השירים האלה, שטבועים בבנק הזיכרון היהודי־ישראלי צפים ועולים לי במוח בכל פעם שאני צופה בפרסומת החדשה של בנק מזרחי טפחות בערוצים המסחריים. אי אפשר להימלט ממנה. היא נתקעת בזיכרון בגלל השימוש שנעשה בה בדמויות שהן חיקוי לשודדי הבנק המרכזי בסדרה "בית...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו