50 אלף פרטיזנים נרצחו? יופי של קידום מכירות לבנק מזרחי

השיר האיטלקי "בלה צ'או" הוא אייקון תרבותי הנלמד בבתי ספר באירופה ונעשה ללהיט בינלאומי בזכות הסדרה "בית הנייר". במזרחי טפחות התעלמו מהקשרו ההיסטורי, ויצרו פרסומת צינית ונכלולית

אריאנה מלמד
אריאנה מלמד
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
אריאנה מלמד
אריאנה מלמד

תארו לעצמכם שסוחרי בשר היו יוצרים סרטון פרסומת ובו שיר, עם מלים חדשות לקידום מכירות מוצרים למנגל, המושרות לצלילי "שריפה, אחים שריפה/עיירתנו בוערה כולה". או שמשווקי תוכנת ניווט היו מתהדרים בפרסומת בשיר "אל נא תאמר הנה דרכי האחרונה". כיצד הייתם מגיבים? השירים האלה, שטבועים בבנק הזיכרון היהודי־ישראלי צפים ועולים לי במוח בכל פעם שאני צופה בפרסומת החדשה של בנק מזרחי טפחות בערוצים המסחריים.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ