אריאנה מלמד
אריאנה מלמד
אריאנה מלמד
אריאנה מלמד

קבלו הצצה אל העתיד, כי הוא קרוב מתמיד. המותג הקרוי "מגזין חדשות" הוא מוצר מדף ישן ועייף. הדבר הקרוי בטעות "תוכן" חייב לעבור מתיחת פנים, וקצת חומצה היאלורונית לא תזיק לו במיתוג מחדש, והפיכתו לתוכן שיווקי מתגמל, מרגש ומסעיר. זמנה של מדורת השבט הישראלית הנצפית ביותר — עבר. העתיד שייך למשקפי שמש.

חדשות 12 ו–13 התאמצו, הזיעו, הגו והביאו למסך "ראיון מיוחד" עם קים קרדשיאן. כן, כן. שתי המהדורות המסחריות המתחרות — פעם סיפרו לנו שתחרות טובה לפלורליזם תקשורתי, ולרגע אפילו האמנו בזה, מטומטמים שכמותנו — שלחו חנונים ממושקפים וחדורי ארשת רצינות חדשותית (גדעון אוקו ב"קשת 12", גיל תמרי ב"רשת 13") ללוס אנג'לס כדי לשוחח עם קיסרית הטראש הבינלאומית. קרדשיאן היא הגרסה הנשית של דונלד טראמפ: שניהם, ביחד ולחוד, הם סמני עידן הוולגריות. שניהם אנשים לא משכילים ולא רהוטים במיוחד, אבל גאוני שיווק עצמי. שניהם מתבצרים מאחורי ערכים קונסרבטיביים לעילא (המשפחה, הו המשפחה, והילדים, וקדושת הנישואים השלישיים) שנועדו לעוור את עיני התמימים — בעודם עושים מזה מאות מיליונים, בדולרים ובעוקבים.

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ