"הכל תום" של תום יער: התגלית האמיתית כאן היא בכלל רותם סלע

לצד תום יער והאנרגיות הבלתי מתכלות שלה מתארחות בכל מערכון ב"הכל תום" אושיות דאחקה מקומיות. בכל דלת שתפתחו במושב המתואר בה תמצאו גיהנום מצחיק נורא

אריאנה מלמד
אריאנה מלמד
שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
אריאנה מלמד
אריאנה מלמד

המרחב הזה מדומיין לגמרי, אבל כבר מקובל על כולנו. קיבוץ או מושב טובל בירק, בתים קטנים וגגות רעפים, שום דבר לא קורה, דמויות אקסצנטריות ונלעגות חיות בעולם מקביל עם קודים הפוכים לאלה של "החיים האמיתיים" המתרחשים בתל אביב. תל אביב היא מושא של כמיהה ופחד. מחוץ לה, ברגע שעולים על האיילון — נעלמת המודעות העצמית והמוזרויות פורחות, לצד פיגור סביבתי מכמיר לב או נלעג, תלוי במידת הנדיבות שלכם כלפי השונה. כל אלה הם כבר חלקים מוטמעים היטב מן הנרטיב הקומי־פארודי סאטירי הישראלי, החל בימי "הקפיטריה בטבריה" של הגששים, דרך מערכון הקיבוצניקים הנצלנים והאלימים של החמישיה הקאמרית וכלה במושב שבו גרים הטורטלים בכיף. המושב שבו פורחות הדמויות של תום יער בסדרה "הכל תום" שעלתה ב"יס" נענה לחוקי היסוד הללו: כל דלת תפתחו, תמצאו גיהנום. גיהנום מצחיק נורא.

תגיות:

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ