איך זה עובד

תוכנית שגורמת לליבידו להשתולל

בתוכנית השיווק החדשה של שרון כידון בערוץ 2 הופיעו כל מיני יועצים ובעלי מקצועות הלופט גשפט. ורק הפרסומת "הסמויה" של סלקום לא הסכימה להיעלם מן המסך

מיה סלע
מיה סלע
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
מיה סלע
מיה סלע

הרצינות מעולם לא היתה כה מבוישת. הרצינות היא נודניקית, היא פסל בכיכר העיר שהטלוויזיה ורצון העם מוטטו מזמן והיונים כיסו בלשלשת. מזל שלא רק אוסטרו-הונגרים מבית המשפט יכולים להיות רציניים ושתלטנים, גם אנשי שיווק יכולים.

בתחרות הקדימון הבלתי נסבל של השבוע זוכה הקדימון של "פנים אמיתיות", התוכנית שמשווקת פורנו תחקירים ("לקופים של משפחת הפשע נמאס"); בפרסומת לחברה מסחרית כלשהי מקבלת חיילת אתיופית את אמה בשדה התעופה כשהיא באה ארצה על מרבד הקסמים, אחרי כל השנים.

לחיילת כומתה סגולה (אנא עזרו לה להבין איזו חברה היא מפרסמת). לפרסומאים שנמצאים בשעה קריאיטיבית וכלכלית קשה נציע להתאחד כמו היו מפלגה או התנועה ולפרסם כמה מוצרים בבת אחת. למשל טלפון סלולרי, לצד חברת התעופה הלאומית, לצד חברת שטיחים אותנטיים בעבודת יד;

בתוכנית מאסטר שף ביום שלישי הודחה מתמודדת ערבייה שהשופטים רוב הזמן התפעלו ממעשה ידיה להתפאר. מתמודדת אחרת, יפה ושורפת סטייקים סדרתית נשארה בתחרות. אנשי הפייסבוק השתוללו מחוסר הצדק. לא ייאמן שרק היופי חשוב ! מזל שמדובר בשתי נשים ולפמיניסטיות ינעם.

לפי נתוני הצפייה שפורסמו אתמול עולה כי ביום שלישי זכתה התוכנית "מאסטר שף" ב-39.1% צפייה ואילו התחקיר החשוב, האמיץ של ברוך קרא על שר החוץ אביגדור ליברמן ששודר באותו זמן בערוץ 10 בתוכנית "המקור," זכה ל- 5.9%.

מכיוון שהעם בחר בפרפראות (מאסטר שף, מירי רגב) לא נותר אלא להיכנע לרצונו. מגיעה השעה שבה אדם צריך להקריב את עצמו, אבל האם להקרבה יש גבול? האם אדם צריך להסתער הסתערות יחידים על מוצב (כלומר לצפות ב"דייט בחשיכה" או ב"פנים אמיתיות") או שמותר לו לצפות בהיסוס בתוכנית השיווק של שרון כידון. אם כבר פרפראות אז משהו קלאסי.

שרון כידון. מכירה מקרוב את עולם הפרסום

כידון פתחה את התוכנית בגילוי נאות. היא אמרה שהיא מכירה מקרוב את עולם הפרסום ואיך זה עובד באמת, אבל לא אמרה מאיפה היא מכירה. הסתפקנו בכך שאמרה שזה יעבוד לטובתנו כי כך לא יוכלו לעבוד עליה.

נושאים שעלו בתוכנית: האופן בו בנקים משווקים את עצמם, האופן בו משווקים פוליטיקאים בבחירות, והעולם היצרי מאחורי בחירת הפרזנטורים בישראל. הליבידו השתולל. האורחים באולפן היו אנשי שיווק ופרסום, יועצים פוליטיים ושאר מקצועות הלופט גשפט. הם בעיקר העידו על עצמם, על יושרם, על הצלחותיהם ועל העובדה שהלקוח תמיד צודק.

היועצים הפוליטיים אמרו שלא היו יכולים לעבוד עם מועמד שהם לא מזדהים אתו פוליטית. ברור.

במענה לשאלה אם מוכרים מועמד לראשות ממשלה כמו שמוכרים חברה סלולרית, אמרה חוקרת שיווק פוליטי שכן. כל אותה העת התנוסס על המרקע הלוגו העצום של התוכנית והוא היה סגול מאוד כמו כומתה של חיילת אתיופית.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ