"אנשים": ההזדמנות לנקות את מרגול מחשדות

למעט מחלקת הפרומו של קשת, אף אחד לא זקוק לפורמט החדש-ישן של כתבות מגזין ביוגרפיות, שסוקרות מפורסמים. בין הדיאלוגים שלא מתרוממים, מרגול יוצאת זכאית, הטייקון אילן בן דב עטוף בילדות עשוקה ונירו לוי שחקן קשה יום

זיו יצחקי, עכבר העיר אונליין
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
זיו יצחקי, עכבר העיר אונליין

זה לקח קצת זמן, אבל אחרי יום של הלם ותדהמה סוף סוף התקבלה גרסאת קשת לפרשיית מרגול, ועל כך בהמשך. הפלטפורמה שנבחרה היא תכנית המגזין החדשה "אנשים" בהגשת אפרת אברמוב ודרור גלוברמן, שמחליפה את "נדבר על זה בבית" ההזויה. לא ברור מי בדיוק זקוק לפורמט החדש-ישן של כתבות מגזין ביוגרפיות, שסוקרות את חייהן ופועלן של שלוש דמויות מפורסמות. התשובה בדרך כלל לשאלה הזאת היא מחלקת הפרומו, שתחת האצטלה של אנשים מפורסמים תמיד תוכל לדרוש פרופיל מהיר וזריז שיירקח מחומרי ארכיון ממוחזרים. » רייטינג יומי: פתיחה יפה ל"אנשים"נראטיב צפוי

התכנית הראשונה בוחרת, כאמור, לטפל במרגול, בטייקון אילן בן דוב ובגיסנו נירו לוי. בסיפור הביוגרפי של מרגול אין יותר מדי חדש. אותה עלילה מוכרת של ילדות קשה, נישואים לא מוצלחים, זמרת חתונות/מוכרת בשוק הפשפשים מוצגת בזריזות וביעילות. קשה היה שלא להבחין שהחליט מי שהחליט לנצל את ההזדמנות, כדי להציג נראטיב שאולי ינקה קצת את מרגול מכל חשד. זאת לא היא שהסתבכה עם העולם התחתון, אליבא דחגי אוזון, אלא הבן שלה אסף, שהוא הגרסא הגברית של מרגול, הוא זה שדחף אותה לשם. היא בכלל לא קשורה לעניין. מדובר בנראטיב מעניין שאפשר בהחלט להבין למה קשת מעוניינת בו, האם החשודה מרגלית צנעני תמהר לאמץ אותו לחיקה? כנראה שלא כדאי לכם לשים על זה את הכסף שלכם, גם ככה הפסדתם לא מעט אצל טאו של אילן בן דב, מושא הפרופיל השני. קצת לנקות חשדות. הפרופיל של מרגול: 

האחרון בשרשרת הוא נירו לוי שלא מסכים לדבר על הפרידה מאשתו הצעירה והדי טרייה. לוי, שכנראה מניח את הקרקע לדיונים בבית המשפט לענייני משפחה או בבית הדין הרבני, ממהר לחלוק איתנו את הפורטפוליו העגום שלו. אין דירה, אין הכנסה קבועה, אין פנסיה. קשה קשה. הוא כמרחק פסיעה מלהצטרף למאהל ברוטשילד. חיים אתגר לא מבין איך זה קורה ששחקן בקליבר שלו לא יכול לגמור את החודש. כל זה מתנהל על המסך של מי שמשלם ללוי את משכורתו. אולי כדאי שהם ישאלו את הבוס המשותף שלהם איך זה קורה בהרמת הכוסית לשנה החדשה.בין לבין מגיחים  אברמוב וגלוברמן על תקן של קרייני רצף ,באולפן ששוב נפל קורבן לשאיפה של מעצב לייצר מראה עתידני עם שולחן שקוף, נורות פלורסנט וגרפיקה צבעונית. חלוקת התפקידים בין השניים ברורה. תפקידה של אברמוב הוא להיות האישה המצחיקולה וקלת הדעת. וגלוברמן הוא הרציני והידען. הדיאלוגים האלה לא ממש מתרוממים. ההומור של אברמוב והפה הגדול שלה עבדו מצוין ב"האחות הקטנה", בפורמט הזה היא רק מצטיירת כאהבלה שזקוקה לגבר הגדול והחזק שיסביר לה את הכותרות של העיתון כדי שתוכל להנהן בהבנה בזמן שהיא מביאה את נעלי הבית שלו. אחר כך הוא גם יסביר לה את המילים הקשות בחדשות. 

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ