המחוברים הצליחו להפוך את הדעות הקדומות?

בפרק האחרון בעונה החריפה התחושה שהמוטיבציה העיקרית של משתתפי העונה היתה קידום עצמי. העובדה שרוב המחוברים גם ביקשו לקדם לאורך כל העונה מוצר קונקרטי (מלבד חייהם שגם הפכו למוצר) יצרה טעם לוואי של תוכן שיווקי

נטע אלכסנדר, עכבר העיר
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
נטע אלכסנדר, עכבר העיר

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ