אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

ריקי ג'רווייס הלך עם הדאחקה רחוק מדי

הקומיקאי הבריטי נישא על גל ההצלחה של תוכניותיו הראשונות ומרשה לעצמו לרדת נמוך בסדרת האינטרנט החדשה שלו. התוצאה היא תוכנית לא מעניינת ומטרידה שמביאה למסך הקטן בעיקר את היהירות הבלתי חיננית של ג'רווייס

תגובות

חלקת האלוהים של ריקי ג'רווייס על אדמת הקומדיה כבר מובטחת שנים וכנראה ששום דבר לא יוכל לקחת אותה ממנו. הוא השיג אותה בכבוד כשיצר את המשרד וניצבים לבי.בי.סי, שהפכו אותו לקומיקאי החם ביותר ברשימת הייצוא של אנגליה, ככל הנראה מאז ג'ון קליז. חלקת האלוהים הזו נותנת לו כנראה את הזכות ליצור את כל מה שעולה על מוחו ועל רוחו, גם אם הוא כבר לא מנסה להמציא מחדש את הגלגל. זה כל מה שיוצר צריך בעצם - יצירה אחת בלתי מעורערת שיזכרו לו לנצח, ואחריה יוכל ליצור גם זבל טהור וזה כבר לא באמת ישנה לאף אחד. » ריקי ג'רווייס - כל הכתבות » מאנדרדוג למיינסטרים: מה קרה לג'רווייס?מיד עם פריצתו לתודעה, שלח ג'רווייס זרועות לקולנוע ("המצאת השקר"), לרדיו, לפודקאסטים, להנחיית טקס האמי, ואף שב לטלוויזיה הבריטית עם סדרה חדשה: "Life's Too Short". כעת הוא עולה על הגל החדש של סדרות אינטרנט, ומצטרף ליוצרים מבוססים שעשו זאת באחרונה (דוגמת סיינפלד). את הפרק הראשון של תוכניתו החדשה "Learn English With Ricky Gervais" הוא הוציא אתמול באייטיונס. אמת שהסרטים וסדרת הטלוויזיה האחרונה שיצר לא התקרבו לרמת החדשנות, לאומץ ולהברקה הקומית שאפיינו את צמד הסדרות הראשונות שלו יחד עם סטיבן מרצ'נט. אבל שוב, זה כבר לא משנה, מקומו של ג'רווייס מובטח והוא יכול לרדת נמוך עם סדרה על גמד וכעת בשיעור אנגלית יחד עם שותפו, או אולי קורבנו, קארל פילקינגטון.מרשה לעצמו לרדת נמוך. טיזר לתוכנית הרשת החדשה של ג'רווייס:

פילקינגטון הוא משתף פעולה לסירוגין עם ג'רווייס בשנים האחרונות, לרוב מופיע לצידו בתוכניות הרדיו (וגם בתוכניות "המופע של ריקי ג'רווייס" ו"אידיוט בחו"ל"). הליהוק שלו מאוד ברור ומאופיין: הוא אידיוט. מה שהופך את ריקי ג'רווייס מיידית לחכם. אבל החוכמה נעדרת מהמיזם החדש של ג'רווייס; במה שנראה כמו דאחקה חביבה שהלכו איתה רחוק מדי, יושב ג'רווייס על ספה אחת ולצידו פילקינגטון בספה השנייה והם כביכול מנסים ללמד אנגלית מהסוג הבריטי. אבל זה נועד לכישלון מפני שפילקינגטון עושה עצמו (או שלא) שוטה גמור וג'רווייס מתפוצץ כל שנייה בצחוק צווחני והיסטרי, שכבר הפך לאחד מסימני ההיכר שלו. העיקרון פשוט, ג'רווייס יורד ולועג לפילקנגטון בכל נושא ושאלה, והנושאים הולכים ומידרדרים מגובה הריטואל של שתיית התה האנגלי ועד תהום הרצף של משחקי מילים על הסרת שיער באשכים.

ג'רווייס, כמו סיינפלד, החליט ללכת על פורמט שהוא אקונומי ויפטור ממנו בעיקר את מטלת הכתיבה, השלב הקשה ביותר ביצירת קומדיה. לכן הפרק כולו מתבסס על קסמו האישי ועל אלתורים. אבל הסטאטיות של הפורמט וצווחות הצחוק של ג'רווייס, שנותר תמיד האדם היחיד שנקרע מצחוק מכך שיש לידו אידיוט, הופכים את הצפייה לבלתי מעניינת ומעט מטרידה. ב"Comedians in Cars Getting Coffee" נשען סיינפלד על כוח השיחה בינו לבין קומיקאי, אדם ששווה לו. התוצאה ערוכה היטב ונובעת גם היא מאלתור, אבל כזה שנוצר משיחה ערה שבורא רגעים של הומור ואבחנה יוצאי דופן. "הכלום" שג'רי סיינפלד מביא לרשת, ביצירת מסגרת יומיומית בנאלית של שני אנשים שנכנסים לרכב ונוסעים לאכול ולשתות קפה, נועד ללכוד משהו אמיתי ומצחיק שלא ניתן יהיה לתסרט. "המשהו" שג'רווייס יצר, בפורמט ללימוד אנגלית, הוא חסר מטרה אמיתית ולכן לוכד רק את היוהרה של ג'רווייס עצמו - שהופכת עם השנים לבלתי חיננית. אבל מצד שני, הוא עשה את "המשרד" ו"ניצבים" אז אולי בפעם הבאה.משהו שלא ניתן לתסרט. סדרת הרשת החדשה של סיינפלד:

כתבות שאולי פספסתם

*#