רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

"הדור הבא 24/7": הקרחון איתן אורבך מתחיל להפשיר

למרות שהכוכב הראשי של הריאליטי מגלה סימני חיים ומתלוצץ עם אורחיו, הדרמה מבוששת לבוא. אחרי דייט חסר חיים עם איילת ודייט תל אביבי טיפוסי עם קרן, מה שבאמת מטריד את אורבך, זה הפרפקציוניזם שלו

תגובות

מעתה תאמר כל נערה עבריה: “לפחות עשיתי וי על ריאליטי”. כמו הנשיקה הראשונה, הטיול של אחרי הצבא ופתיחת פרופיל באתר הכרויות הופכת ההצטרפות לתכנית ריאליטי, לא משנה מה מתרחש בה ומה הדיבידנדים שהיא מבטיחה, לאחד מה”דברים שצריך לעבור” כפי שקראה לזה ורד מוסינזון באייטיז. אבל זה היה בסוף, בטקס ההדחה הראשון של הדור הבא 24/7, שהוא בעצם הדחה ברברס. זאת אומרת, קודם מוציאים את שתי המועמדות ואז מחזירים אחת לתוך הווילה. עורכי הדין של הוגה המונח ‘אנטיקליימקס’ בוודאי הרימו טלפון לערוץ 10 והתעניינו מתי יגיע הצ’ק הראשון של התמלוגים. מלבד זאת, התעוררות נרשמה דווקא בגזרת הכוכב הראשי איתן אורבך, שהתחיל להגיב לסביבה ואפילו לתקשר איתה. שיפור נרשם בגזרת הסטיילינג של המנחים, אבל זאת באמת התעסקות בזוטות, כאשר אורבך יצא סוף סוף לשני דייטים. אז איך היה?

הדור הבא 24/7 - כל הכתבותבאה לפה הרבה? אכן, סוגיה כבדת משקל. לאן לצאת לדייט הראשון. יש השייכים לאסכולת בית הקפה, בו אפשר לשבת באווירה נינוחה ולשמוע אחד את השני ללא עשן סיגריות ורעש באוזניים. בשבילם המציאו את הדייט של איילת ואורבך בדיינר. המלצרית נראתה דומה באופן מאוד חשוד לליהיא גרינר, אני לא אתפלא אם זאת באמת היתה היא. הרי איפה שיש מצלמה, אפילו אם היא חד פעמית של קודאק, נמצאת שם גב’ או מי גוד גרינר. לזכותה של איילת ייאמר שלא ביאסה והזמינה איזה סלט ירוקים, אלא הלכה על הגלידה. השיחה, איך נאמר, לא ממש זרמה. איילת שייכת לזן הבחורות שמתייחסות לדייט הראשון כאל פרומו. היא שותלת טיזרים קטנים, רמזים לאורח חיים פרוע ולסיפורים מרגשים בתקווה שהצד שממול יבקש עוד. במקרה של אורבך, ההמבורגר שהזמין חוסל במהירות שיא ולא ממש נראה שהוא נשאר רעב לעוד פרטים. לא באמת מתעניין. אורבך ואיילת בדיינר (צילום מסך)הדייט עם קרן כבר היה הרבה יותר קרוב לדרך שבה אנשים מכירים אחד את השני בבארים האופנתיים של צפון דיזנגוף. הרבה רעש, הרבה שוטים של אלכוהול לא מזוהה והרבה משפטים מזן ה’אמרו לך פעם שיש לך משהו עצוב בעיניים?’. אבל גם לקרן,  אורבך לא עושה את החיים קלים. כשהיא נוקטת בתרגיל ההתרברבות בדלת האחורית ומספרת כאילו בדרך אגב שהיתה נערת ישראל, הוא עולה על התרגיל. אחר כך היא גם מספרת שהנחתה פעם את “מצלצלים”. מעניין כמה עלה לו הסמס ששלח לה. במקומו הייתי בודק את החשבון.

בוא נדבר על זה לא רחוק היום שבו מערך הפסיכולוגים הישראלי יצטרך לתת את הדעת לשאלת היועצים הפסיכולוגיים לתכניות ריאליטי. למי נתונה הנאמנות שלהם? להפקה שמעסיקה אותם ומשלמת את שכרם או למשתתפים שבהם הם מטפלים. מה קורה כשהאינטרסים של ההפקה ושל המשתתפים מתנגשים? לשאלות האלה עדיין לא ניתנו תשובות. השיחה של הפסיכולוגית רייצס עם אורבך המיוסר על הפרפצקיוניזם שלו היא מסוג השיחות שיכולה להדהד אצל רוב הצופים בבית. גם השילוב של האופוריה עם אפיסת כוחות שחש אורבך לאחריה, מוכר לכל מי שעבר טיפול פסיכולוגי ארוך.דווקא עם ענבר לא יכלה רייצס להיות ישרה לחלוטין. ענבר מספרת כיצד החוויה המשמעותית בחייה היא הנטישה של אבא שלה, שגם עזב את הבית וגם השאיר אותה לחכות לו מחוץ לבית הספר. רייצס, בתגובה, אומרת לענבר שהיא בוחרת לראות דווקא את הדברים הקשים. מטפל קצת יותר אובייקטיבי, בוודאי היה אומר משהו על כך שענבר נמצאת במקרה קלאסי של חזרה אל מקור הטראומה. הבחירה שלה להשתתף בתכנית ריאליטי היא לא מקרית. כל הז’אנר בנוי על חרדת הנטישה של הצופים והמשתתפים שכל הזמן טרודים בשאלה מי יגורש מהבית, מי ינטוש ומי יינטש. ענבר בסך הכל, פסיכולוגיה בגרוש ככל שזה יישמע, משחזרת את היחסים עם אבא.

*#