ביפ-קומדי קלאב: מתח מיני ובדיחות ג'וקים

בקטעי הקישור מופיעה המנחה הכי סקסית בטלוויזיה, על הבמה יש סיכוי של אחד לשלוש, ליפול על סטנדאפיסט ממש טוב. אם לא תתאפקו דלגו לסוף, יש בדיחה על ענבים, מקרר וג'וק

תומר פרת, עכבר העיר אונליין
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
תומר פרת, עכבר העיר אונליין

נטלי דדון היא אחת המנחות הסקסיות בישראל. יש לה גוף מדהים וטון דיבור מגן עדן. כל מי שנשכב מותש  על הספה  בערב שישי  אחרי "ארץ נהדרת" ו-"טלוויזיה במיטבה"  תוך ביצוע תרגילי שחרור לסרעפת, אומר בליבו : "יאללה, תכנית אחרונה ודי'. אבל אז דדון נכנסת עם המטר שמונים וההליכה של הדוגמנית והערב תופס כיוון חדש. כשהיא אומרת משהו ציני או  מאיצה  בסטנדאפיסט הבא להיכנס, היא נראית כמו המפקדת שכולם חלמו עליה בטירונות.

גברים לא חייבים להיראות מצוין כדי להיתפס כסקסיים כי להיות מצחיק זה לפעמים מספיק. קשה להתעלם מהמתח המיני באולם עם דדון וחבורת הבדרנים שלה והבחורות שעושות עיניים כאילו במקרה לסטנדאפיסטים המזיעים. בתוך ענן ההורמונים הזה, מתאפיינת התכנית בהבדלי רמה ניכרים. שליש מהמשתתפים בה הם מביכים ומטה, שליש משעשעים פלוס ושליש  מצחיקים עד חנק. הראשון לעלות אתמול היה יוסי פנסו, קומיקאי מביך פלוס. פנסו מביא את המתכון הישן בנוסח "אני מרמלה הפרימיטיבית והגעתי לתל אביב, עיר החנונים העשירים". לפי  פנסו, בארומה תל אביב  קוראים בכריזה ללקוח בטון סקסי, זאת לעומת ארומה רמלה, שם עושים קול של עבריין ומציעים קפה שחור. התל-אביבים הם כידוע ערב רב של רמלאים, חיפאים, ירושלמים וחצור הגליליים, שאימצו קוד של התנהגות אירופאית, ולא אנשים ממדינה אחרת.  אם פנסו יימצא כותבים מעודכנים יותר וייפטר מכמה מניירות, כמו למשל  פזילה בסוף כל  בדיחה, הוא עשוי להשתפר .מושלמת? נטלי דדון יפה ואטרקטיבית מזמינה את הסטנדאפיסט הבא (צילום: יוסי צבקר)מנהג שאין לו כפרה  בסטנדאפ הוא לנבל את הפה. המופיע השני, אדם שרון,  חושב כנראה שלהגיד "כוס אמק", "בן זונה" וכיוב'  זה הכי קורע בעולם. הוא וחבריו הקומיקאים המקללים  מזכירים ערסים בטיול שנתי שיושבים מאחור, שרים, מצחיקים את בני מינם וגורמים סבל רב לאחרים. כשהם על הבמה הם מעוררים חשק לקרוא  לסלקטור שיזרוק אותם החוצה. לפעמים נדמה שהם  באו  לעשות חראקות בכיכר העיר כדי לערער את הסדר הציבורי, אבל בשביל זה כידוע יש משטרת תנועה.בדחן בחליפה זה חזק

שלישי עלה מצחיקן אמיתי,  דותן רביד שפתח בשאלה "יש אנס בקהל?" גרסה אוונגרדית ל"יש פה מישהו מבת-ים?" המשומש. אחר כך הוא ביצע חיקוי מצוין של נורת פלורסנט נדלקת. קומיקאים שמשתמשים בגוף ובעיניים לחיקוי חפצים דוממים משתייכים לליגה אחרת. כמובן שלא תשמע אצלם קללות. בהמשך עשה רביד  חיקוי של יללת שועל רגיל ("אווווווו") שועל צרוד ("אווורררווו") ושועל אחרי סחוג ("אחחחחחחחחחח")  וסימן את עצמו כהבטחה.

האחרונים להופיע היו צמד קובץ' ודובדבני (אילן וליאור) שעלו עם חליפות, הבעה רצינית ודיבור של מרצים לענייני הומור שלמדו מ"ספר הבדיחה והחידוד".  זה מה שהפך אותם לגדולים.  בדומה לדודו ארז או  אייל קיציס  שאצלם מתקיים פער בין הטון האקדמי חדשותי  ("תודה על הדברים")  לתוכן הפרוע, גם אצל קובץ' ודובדבני  גורם ההפתעה עושה את העבודה.

הנושא שבחרו הפעם היה "דברים מעצבנים" וכך זה נשמע: "הכי מעצבן  זה כשדודה שלך המבוגרת באה לנשק אותך על הלחי, אתה מפנה את הראש ונדבקת לכם נשיקה צרפתית", או "הכי מעצבן זה כשאתה לוחץ על האינטרקום  ולפני שפותחים לך מגיע מישהו. כשאתה כבר בפנים האינטרקום צועק: 'מי שם? מי שם? מי שם?" ולסיום: "הכי מעצבן זה כשאוכלים ענבים  ועינב אחד מתגלגל מתחת למקרר. אז אתה נשכב עם סרגל ומנסה להוציא את העינב  ובמקומו יוצא לך גוק' יבש הפוך על הגב".

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ