חגית גינזבורג, עכבר העיר אונליין

אם הייתי ג'ניפר לופז, או סתם מרגלית צנעני, הייתי פותחת את הטור הזה ב"כוכב נולד 9 התחילה הערב". אבל אני לא ג'יי לו וגם לא מרגול, לכן אצטרך לנפק הסברים. וזה נשמע בערך ככה: סוף כל סוף, פרק אודישנים של כוכב נולד 9, שבמהלכו לא נתקפתי בצורך עז לחפש חבל לכרוך סביב צווארי או חמור מזה – לכבות את הטלוויזיה. כוכב נולד 9 - הכתבותבלי אודישנים ביתיים מייגעים (שמקדימים להם סשנים נצחיים של שיחה עם בן משפחה/חבר במשרדו של צביקה, הגעה למיקומו של הקורבן במסווה של מבצע צבאי סבוך וכן הלאה), בלי יותר מדי פריק שואוס (היו שניים ועוד נגיע אליהם), בלי התפרצויות זעם של מרגול. עם דגש על בני משפחה מעניינים שיש צידוק הגיוני בהקרנתם על גבי מסך הטלוויזיה ובעיקר – קבוצה משובחת של מתמודדים מקסימים, מרגשים ומוכשרים.הכינו את הממחטות כן, היו הרבה מאוד סיפורים נוגעים ללב הערב בתוכנית: נתחיל בשני בני ה-16, לידר סולטן ונוי דגן, עם אבות השואו ביזנס מהגיהינום ש"גילו אותם" ו"דחפו להם את הקריירה". רק במקרה התברכו לידר ונוי גם בכישרונות ווקליים אמיתיים – שניהם באמת נשמעו נהדר - אבל באותה המידה יכולים היו להישמע כמו עטלפים דרוסים – האבות שלהם עדיין היו משוכנעים שהם מגדלים ג'סטין ביבר בבית. במקרה, הוא גם יודע לשיר. האודישן של נוי דגן:

וכמו שכבר אמרתי, אי אפשר פרק של אודישנים בלי כמה פריק שואוס לרענון. האודישנים של המורה הילה גבעון ונהג המונית נעם כהן: שתי דוגמאות מופתיות לחוסר המודעות הישראלית, שמסוגל לפעמים לנסוק לשחקים. שני אנשים מבוגרים, מוזרים ודי מבהילים (בעיקר לאור המחשבה שהראשונה מחנכת את דור העתיד של ישראל והשני מסיע אותו) שמסתובבים על הפלנטה הזו כבר שנים במחשבה שהם מסוגלים לבצע שיר כראוי. היא נשמעה ונראתה כמו אישה בעיצומה של תגובה אלרגית כלשהי והוא סתם שימש לשלוש שניות כקולם של הגברים הברבריים והלא אינטליגנטיים במיוחד שמאכלסים נתח ניכר מאדמת ארץ הקודש. ואם ג'סטין ביבר חושב שהשגעון שלנו יוצא רק כשאנחנו פוגשים בכוכב נוער מהסוג שלו, מבט אחד על שני אלה וביבר יבין – זה ממש לא קשור אליו. במדינה שבה מסתובבים אנשים כאלה ואף מצליחים לזחול את דרכם לפריים טיים, כולם חייבים להיות משוגעים. כוכב נולד 9 - הכתבות

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ