שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל

"האח הגדול": פאולינה מלמדת להביע רגש בשיער

רגע לפני ההדחה העבירו לאון ופאולינה שיעור מאלף בקורס "איך רבים דוגמנים?". את האוסקר היא בכל זאת לא תקבל על ההצגה הזו, וגם לא על סצנת ה-אני-הולכת-להתעלף ביציאה מהבית. זיו יצחקי לא מבכה את לכתה של פאו פאו

שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
זיו יצחקי, עכבר העיר

איזה התרגשות הייתה בפרק אתמול? גם אתם התחבאתם מאחורי הספה, הסתתרתם מתחת לשולחן וכיביתם את האורות? גם אתם צעקתם "נא להתנהג בהתאם" כדי לעשות שיגוע לדיירים בבית האח הגדול? גם אם עשיתם את זה רק בלב, אתם לא לבד. בפרק ה-14 של העונה החמישית נקבע סופית שהאח הגדול עבר שלב. עד עכשיו הוא היה עסוק בזירוז אורגזמות. מהיום הוא גם משקיע מאמץ לא קטן בזיוף שלהן. נורה אפרון ז"ל בוודאי מתבוננת מהמרומים בסיפוק. »  האח הגדול 5 - כל הכתבות »  טהוניה כועסת, מיכל אנסקי מפייסת»  "האח הגדול" לא הראתה לדנה את האור» "האח הגדול" לוקח השראה מחיילות צה"ל

הפרק עמד בסימן האקסקומיניקציה של לבנה והעברת כתר הקדושה מראשה אל מחלפותיה של טהוניה.  האחרונה למדה את כל הלקחים הנכונים וזכתה גם בהכרה של מיכל אנסקי וגם בהוקרת הציבור. לבנה, שהוסתרה מעט מאז התקרית עם מיילי האב, מתגלה כבעלת פתיל קצר משלה. הפעם שלי מעיפה לה את הסכך, אבל זה לא כוחות, אז ענת מרחיבה את המנדט שלה כמצפון של טהוניה ומתחילה לחלק עצות גם ללבנה. דיאלוג מי יודע מה לא יוצא מזה. בשביל להגיע לאין תוצאה הזאת, היה צריך לעבור בסוג הסצנות שחביבות לאחרונה על ההפקה. כאילו מדובר לפחות בסרט של רוברט אלטמן, דקות ארוכות מוקדשות למריבות שבהן הקולות של כולם מתערבבים זה בזה. אי אפשר להבין מה אף אחד אומר והן גם נטולות כל קצב, שיא או פואנטה. כנראה שמחקר מרתק על טבע המין האנושי זה כבר לא מספיק. עכשיו צריך גם לקבל אוסקר.

כל אלה נועדו לרכך קצת את המטרה האמיתית שלשמה התכנסנו כאן הערב, להפריש את פאולינה. מי שהתחילה את דרכה כבחורה יפה ואוהבת אדם, עברה טרנספורמציה למחזרת קנאית ואובססיבית שגם מחזיקה בשתיים שלוש דעות גזעניות והרגלים של פרינססה. המריבה עם לאון נועדה לסגור את הסיפור ולאפשר לגברים רבים לנתב את הזעם שלהם על בנות הזוג שזרקו להם דברים מהארון בלי לשאול אותם. נדלג על השאלה למה צריך להחביא קינואה בבית האח הגדול, ונתמקד בשיעור החדש שלמדנו בקורס המתמשך "איך רבים דוגמנים". מסתבר שכדי לריב כמו דוגמן, צעד ראשון מן הסתם כדי להפוך לדוגמן, כדאי מאוד להשתמש כמה שיותר בשיער שלך כדי להביע רגשות. לפי מורכבות הקונסטרוקציה של לאון, אפשר לזהות באיזה מצב רגשי הוא נמצא. ביום טוב הוא נותן ללאה שנירר סנוקרת עם תסרוקת הגיישה המסודרת שלו. גם האופן שבו ממוללת פאולינה את שיערה אפשר היה להבין עד כמה עמוק המשבר. לזכותם ייאמר שבחצי יום שהם לא דיברו, הם הצליחו לשתוק במגוון תסרוקות ובגדים. שלא תגידו שהם לא היו מושקעים רגשית במריבה. גם איתם היא לא רצתה לשתף פעולה. טל ועזר (צילום מסך)

בדרך אל ההדחה, עזבו טל ועזר את הפוזה הנונשלאנטית הכה חביבה עליהם והתחילו לעבוד קשה בשביל להודיע לכם שעכשיו צריך להתרגש. הדיאלוג העגום שבו השניים חשו עצמם דן הרמון עם תיאורי המטא שלהם על עד כמה צפוי כבר הנוהל, משום מה הסתיים לפני הזמן. אפשר היה להמשיך אותו ושניהם היו יכולים לספר זה לזה איך תיכף ייצא המודח/ת, יחייך מולם ובעיקר ירצה הביתה. במקרה של פאולינה, אי אפשר שלא לתהות האם היא הודחה או פרשה. מבחינתה, זה הוא העיתוי האופטימלי לצאת החוצה. פאולינה באה בשביל החשיפה ובשביל לדאוג לעוד שורה בקורות חיים לצד תפקיד הניצבת ב"מהיר ועצבני 6". כשלאון שבור הלב נתלה על כתפיה, אפשר היה לראות שהיא רוצה לומר לו שיפסיק לבכות כמו ילדה קטנה ויבין שהכל משחק. את הניסיון שלה במעלה המדרגות להיראות כאילו היא עומדת להתעלף לא כדאי להוסיף לקלטות האודישן שתשלח לפרויקט הבא של וין דיזל. אבל בשביל להשלים את התמונה יש את ארז טל, שמסביר שדנה היתה ספינקס, אבל עם פאולינה רואים את כל הרגשות חשופים. אכן, ממש חזק יותר ועצבני יותר. דקה אחרי שלא יכלה להפסיק להתבונן בלאון על המסך, כשנשאלה עליו כמעט ענתה פאולינה ב"לאון מי?". בשאר הזמן התנהגה כמו אריה דרעי בחקירת משטרה וסירבה לשתף פעולה עם החוקרים. לקראת הסוף, אסי כבר השלים את התשובות בשבילה, עד שפאולינה אמרה לו כמו שמדברים לאחרון העיתונאים בג'אנקט בחו"ל שהשיחה לא ממש מתרוממת, ושתודה אבל היא חייבת לעוף. את מה שהיא היתה יכולה להוציא מהשניים האלה היא כבר מיצתה, היא עוברת הלאה. ולחשוב שעד לא מזמן זה עבד בדיוק להפך.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ