אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

רד בנד: מלחמת האגואים של רד ונינט

נינט הגיעה לרד בנד כדי לבעוט בדימוי הציבורי שלה, ולהראות לכולם מה היא יודעת לעשות. הביצועים המוזיקליים הפתיעו לטובה, והוכיחו לכולם שנינט היא זמרת סקסית שבסוף כולם מתאהבים בה

תגובות

לנינט טייב יש אחלה ציצים. זהו, עכשיו שאמרנו את זה, הטאבו סביב הציצים של נינט הוסר וכעת נוכל להמשיך בחיינו. נינט הופיעה ברד בנד כדי שמישהו (במקרה הזה בובה גדולה וסגולה) יזרוק לה את זה בפנים, כדי שאנחנו לא נצטרך להדחיק זאת יותר. עכשיו כשהאמת יצאה לאור נוכל לחפש את הטאבו הבא להתחפר בו. נינט הופיעה ברד בנד כדי להשלים מהלך שהיא בונה כבר שנים. כדי לטהר עצמה ולהתחיל מחדש, כדי לזכות באמונם של אחרוני הסקפטים. נינט, כפרה עליה, הגיעה לרד בנד כדי לקחת את הדימוי הציבורי שלה, לבעוט בו, ולדרוך עליו כדי שאנחנו לא נצטרך לעשות זאת יותר. נינט הגיעה לרד בנד כדי להצביע לדימוי הציבורי שלה על הציצים.הסיבה שהפרק אמש היה כה חד ומושחז היא, שבניגוד לפרק עם משינה שהתנחמד עם הדימוי של הלהקה, או לפרק עם יהודית רביץ שהתעלם ממנו, הפרק התעסק בנושאים שהם קריטיים לקריירה שלה. גם הפעם בנו של רד, ג'וניור, עמד במרכז הפרק. גם הפעם הגמלוניות והלוזריות שלו הצילו אותו מלהפוך לסתם דמות מעצבנת. נינט הוצגה בתור מאמי אולטימטיבית שכולם מתאהבים בה מידית. כאשר רד רואה שנינט מושכת את תשומת הלב של בנו, להקתו והפסיכולוג שלו יותר ממנו הוא מזהה אותה כאיום. או אז מתגלה פרצופה האמיתי ומתגלה הקבלה אישיותית בין המגלומניות של רד ושלה. נינט מבהירה לרד שהיא "לא מרינה" והשניים יוצאים למלחמה. לכאורה על תשומת ליבו של ג'וניור, בפועל אך ורק כדי לחזק את האגו שלהם.

מוזיקלית הבחירות היוו משב רוח מרענן. כבר חשבנו שלנצח נהייה תקועים בנוסטלגיית הסיקסטיז-סבנטיז, כאשר הפרק אמש הביא עימו קלאסיקות קצת יותר מודרניות, אם כי לא נועזות כפי שניתן היה לקוות. למרות ששמו של ג'ף באקלי נזרק לאוויר, ולמרות ששמה של נינט נקשר בעבר גם ליוצרים כמו אליוט סמית', השיר שנבחר עבורה היה High and Dry של רדיוהד. בכך למעשה הוכרע הדימוי המוזיקלי שחיפשה לעצמה הזמרת. בעבר התנדנדה בין הפופ של כוכב נולד לנועזות באלבום עם רוקפור. כעת הגיעה נינט לאיזון סביר והדימוי התייצב על קו האמצע. רדיוהד מודל 95. לא שזה רע, אבל קצת מאכזב. אם נינט באמת מעוניינת למצב עצמה כחדשנית ומאתגרת, ודאי אפשר היה למצוא שיר מיוחד יותר מזה. זה השלב בו נינט צריכה להבין שאם היא מעוניינת להיתפס כמוזיקאית "מחוברת", הציפיות ממנה יהיו גבוהות הרבה יותר מהמאזין הישראלי הממוצע.

נינט מראה לרד מה היא יודעת. "רד בנד"

 הביצוע ל-Crazy של Gnarls Barkley כבר ממש הפתיע לטובה. לא כל כך בגלל הבחירה, הלא נועזת בעליל, אלא יותר בגלל הביצוע. נינט והלהקה הטעינו את השיר באנרגיות חדשות והצליחו לייצר קאבר שהוא קצת יותר מסתם ג'אם בין חברים. הביצוע היה חידוש מרענן ברצף של הפרק, כאשר הקליפ עמד בפני עצמו ועם קשר ישיר לעלילה. נקווה שיהיו עוד כאלו.הייצוג של נינט כ"ילדה רעה", לא היה בהכרח הקטע המוצלח בתוכנית. הרי גם אפרת גוש הוצגה בעונה הקודמת כקלפטומנית, ואני די בטוח שרובנו לא לקחנו זאת ברצינות. הייצוג היה מוצלח כי הוא צחק בדיוק רב לא רק על אמיתות גלויות (אביב גפן, ג'ף באקלי, יהודה לוי), אלא גם על אמיתות חבויות, שלא היה לנו נעים לומר בפניה: שלהיות זמרת במעמדה בודאי מביא עימו מגלומניות לא קטנה, שלמרות שתייגנו אותה בעבר כ"זמרת לילדים" – היא למעשה אחת הזמרות הסקסיות שפועלות כיום, שלמרות ה"כפרה" וה"בעזרת השם" היא גם לא מתביישת להשתמש בסקס אפיל שלה. שהתדמית של המאמי לא מרשימה אף אחד. שלמרות שאנחנו יודעים את כל זה, גם אחרוני המבקרים עדיין נופלים במלכודת ובסוף מתאהבים בה.

» לכל הכתבות על רד בנד

*#