למה חי בלה לה לנד מחקה את מחוברים?

למרות הניסיון של קובי פרץ ליצור את ז'אנר הדוקו-דוקו-ריאליטי והמאמץ הכוחני לחמם את היחסים בין שיר לוי לשרית אביטן, "חי בלה לה לנד" עלולה לאבד את כתר "הקרם של הטראש". סיכום שבועי

שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל

שבוע לא מוצלח במיוחד ללה לה לנד 2. או נכון יותר לומר, לא יומיים מוצלחים בלה לה לנד. מילא למרוח יום צילום אחד על שלוש תוכניות שלמות, אבל לא להצליח לזקק מתוכו אפילו רגע זכור אחד? כדי להצדיק מעמד של טראש-קאלט, צריך למצוא את הרגעים האלה שידברו עליהם ביום שלמחרת התוכנית ליד פינות הקפה. הקטע של יו-תראו-איזה-סתום-הוא-לא-מבין-מילה-אנגלית יכול להחזיק, אבל רק עד נקודה מסוימת. משם העבודה היא של הליהוק, הבימוי והעריכה. כל אלה לא כל כך עבדו השבוע. עד כדי כך  שאפשר אפילו לשער בזהירות כי אם לא יתעוררו בלה לה לנד, גוללסטאר עלולים לעלות ליתרון בתחרות על כתר "הקרם של הטראש".» חי בלה לה לנד 2 - כל הכתבות והביקורות»מאיה בוסקילה מחממת את הגזרה» כשהטראש מחביא אמת כואבת

אז רגעים גדולים לא היו, אבל היו רגעים לא מעטים של אימה. הכוריאוגרף, שהובא כדי לעבוד עם הטאלנטים על התנודות שלהם במהלך האיוולואיישן (אולי די עם המילה המתישה הזו? מעתה אפשר לסגור על "המבדק", סבבה?) הלטיני, התגלה כהומו. ולא סתם הומו. הומו עם אקס תל אביבי. לא, זה לא אסי עזר. בוסקילה הנרעשת סרה לשתף את אביטן בידיעה המטלטלת, וזו ספקה כפיה בפליאה. מה רבו מעשיך, אפילו בלוס אנג'לס יש הומואים! אבל ההעדפות המיניות של הכוריאוגרף לא ממש עושות רושם על בוסקילה, שברגע שמגיע תורה לעבוד איתו, היא מפעילה את כל יכולות הפלרטוט שלה. זה לא עזר לה. הבחור פטר אותה ב"את כבר מוכנה לביזנס" ועבר לנסות ולעבוד עם השאר. הניסיון הזה התרסק על הפרצוף עוד לפני שבכלל עשה צעד ראשון. הכוכבים לא ממש בקטע של לזוז. זולטא מביא מלודרמה מטאלית, סאז מחבר בין דבקה לברייקדאנס, השאר נשארים מאובנים. שואו זה אובר רייטד.

יותר חשוך מזה אי אפשר. זולטא עם הכפילה של פמלה אנדרסון (צילום מסך)הרגע החשוך הגדול הבא היה סולו של זולטא. בנסיעה עם הכפילה של פמלה אנדרסון לכנס כפילים בווגאס, הוא ניסה כל מהלך גס אפשרי על הבלונדה השופעת. מי אם לא זולטא יודע מה הבימבו המנופחת הזו רוצה באמת. בכלל, יחסים היו השבוע חלק משמעותי מהסיפור. ניצני הרגש בין אביטן ולוי לא ממש פורחים, אז כולם מתגייסים להניע אותם בכיוון. לוי קונה לה שרשרת, אבל אביטן נשארת אדישה ולא עונדת אותה. פסטר מתגייס למאמץ קירוב הלבבות ומבקש ממנה לענוד אותה והיא נשארת אדישה ודוחה גם אותו. לוי מנסה לתקוף מזווית אחרת, אבל היא אדישה. אם ההפקה כל כך רצתה לראות אותם יחד, היה פשוט יותר להכניס להם סעיף כזה בחוזה.

קלף יום הדין, זה שנועד להפשיר קיפאונות כאלה בתכנית, הושלך אל השולחן בפרק האחרון השבוע. קובי פרץ, שנשכר על ידי ההפקה כדוקומנטריסט אורח, ביקש בשיחת וידאו עם הדיירים לצלם עבורו את החיים בווילה, והחומרים ייערכו לפרק מיוחד שיוקרן לפני הגמר. הייתכן שעכשיו, כש"חי בלה לה לנד" התחילה להתכתב באופן מודע ואירוני עם "מחוברים", היא ייסדה ז'אנר חדש בטלוויזיה? דוקו- דוקו- ריאליטי? "לא רוצה להשלות". שרית אביטן אדישה ולא מתנצלת (צילום מסך)

השבוע מסתיים בהופעה משותפת של כולם, מינוס זולטא שבווגאס ואביטן שנאבקת בתגובה פוסט-טראומטית לנפילה שלה במדרגות, ביריד "אמריקאי טיפוסי". מה שהמרכאות האלה מסתירות זה קהל של מאתיים היספנים, שכנראה מגדירים את עצמם כאמריקאים טיפוסיים. בוסקילה, סאז ולוי מרימים אותם על הרגליים, ובנאי מורידה אותם לקרשים. עם רפרטואר שמכיל כותרים כמו "ידעתי שאתה תסבול", "רוצה למות" ו"מתחרטת על טעויות", לא באמת מצופה ממנה לעשות שמח.

בתוך כל זה שיר לוי זוכה במבדק הלטיני ומהמם את האנליסטים, אנחנו זוכים להכיר את אדריכל השיער פול אוחנה, זולטא כובש את וגאס ככפילו של אליס קופר, ניסים הנהג ומאיה בוסקילה עושים התערבות מעניינת, ואביטן נשארת אדישה. אבל אל תבינו את זה לא נכון, היא פשוט שונאת להשלות. שונאת את זה.

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ