אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

כשבובה של כלב מתחרה איתך בשעשועון טריוויה

לגייס שחקנים בשר ודם ממכבי ל"לעוף על המיליון" היה כנראה מבצע מורכב מדי, אז בערוץ 10 התפשרו על בובת הקמע. אבל מה לבובה של כלב ולחידון טריוויה?

תגובות

דוני הכלב השתתף אתמול ב"לעוף על המיליון". דוני הוא בובה של כלב שאחראית על הקארמה של מכבי תל אביב. "לעוף על המיליון" הוא שעשועון טריוויה של ערוץ 10 (שהוא במקרה גם הערוץ המשדר של המשחקים של מכבי תל אביב בליגה האירופית). לכלב, וגם לבובה של כלב, אין ידע כללי, ובכל זאת הוא (ולא האיש שמפעיל אותו, למשל) הוזמן להשתתף במשחק ואפילו קודם בפרומו.» לעוף על המיליון - כל הכתבות והביקורות

דוני הכלב הוא הקמע של הקבוצה של המדינה. התפקיד שלו הוא להניע את הקהל בהיכל ואת הקהל בבית לעודד יחד איתו את הקבוצה של המדינה. להפוך את האהבה למכבי לאהבה שאינה תלויה בדבר. הקיום של דוני לעומת זאת תלוי במכבי. הוא בובה שאין לה זכות קיום מחוץ למגרש. במציאות שמחוץ למגרש ולמשחק בובה ענקית של כלב נראית מוזר, לא שייכת. אתמול חצה דוני, כנראה לראשונה, את גבולות הקיום שלו ויצא מהמגרש אל אולפן הטלוויזיה. כשדוני פרץ את גבולות הקיום, ערוץ 10 חצה את גבולות הקידום העצמי. החל מאתמול דוני הוא כבר לא רק בובה שמבקשת לעודד את אהבת מכבי, הוא טאלנט. כוכב טלוויזיה שעובר ממשבצת למשבצת כדי לקדם את תוכנית האם שלו.

דוני לא המציא את התופעה. בשבועות האחרונים (רגע לפני שכיפת ברזל יירטה את לוח המשדרים) גדשו את המסך טאלנטים רבים כחלק ממשימת הקידום. קובי מימון (מי?) התארח אצל גיל ריבה לראיון מקיף על הקריירה (השתתפות ב"צחוק מעבודה");  אילנית לוי אזרה אומץ ופתחה את הבית ואת הלב בפני כתבת "אנשים" על היחסים בינה לבין אלירז שדה (מגה-טאלנט של הזכיינית קשת אשר משדרת את התוכנית); ובתוכנית אחרת של "אנשים" דווח כי שרית גומז (מי שהפכה לאלמנה של המדינה בזכות ההשתתפות בתוכנית "שלוש") מתחתנת. כי למה לא לקחת קרדיט על הזוגיות שלה אם אפשר.לקדם לקדם לקדם. אילנית לוי מתראיינת ל"אנשים" (צילום מסך)

באותה רוח לפיה המטרה של תוכנית אחת היא לקדם את תוכנית הדגל של הזכיינית או הערוץ המשדר, החליטו בערוץ 10 לקדם את המשחקים של מכבי. בכל זאת, הרייטינג קצת מדשדש לאחרונה מאז שמכבי דורסנית אפילו בשביל הקבוצות בחו"ל. כיוון שלהביא שחקנים בשר ודם היתה כנראה הפקה מורכבת מדי, התפשרו בערוץ על בובה. הפשרה הזאת מסמנת משהו מעבר. בכל זאת יש הבדל בין ראיון "עומק" עם אילנית לוי על הרגלי השינה שלה ושל אלירז שדה (הוא ישן אתה ועם הילדים לפחות שלוש פעמים בשבוע למתעניינים), לבין אירוח של בובה בשעשועון שמבוסס על ידע כללי. איך אמור הצופה להרגיש כשהוא מתחרה בשאלות טריוויה עם כלב? האם הוא יכול שלא לחוש כי הטלוויזיה מזלזלת בו, או לפחות באינטליגנציה שלו? מצד שני מי שעדיין מצפה ליחס אינטליגנטי מהערוצים המסחריים, כנראה כבר איבד את האינטלקט.

כתבות שאולי פספסתם

*#