איך כבשו שתי מפיקות תעשיית טלוויזיה גברית שמייצרת בעיקר דרמות ביטחוניסטיות?

מריה פלדמן וליאת בנאסולי, שהפיקו את "פאודה" ו"חטופים" ועומדות גם מאחורי "כפולים" החדשה, הצליחו להכניס אל הסדרות האלה דמויות נשיות חזקות, אבל מצרות על כך שאין כמעט בארץ סדרות נשיות

איתי שטרן
איתי שטרן
שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
איתי שטרן
איתי שטרן

בחור צעיר מפרק רובה אם־16. הוא עושה זאת במיומנות חלקית, לא כפי שמצפה הגבר שעומד לידו ומודד לו זמן. את הרגע האינטימי הזה, שנראה כמו טקס חניכה בין חייל למפקדו, שוברת ילדה קטנה שנכנסת אל החדר ומבהירה כי הישויות הגבריות שמילאו עד לפני רגע את הפריים הם אב ובנו בסיטואציה יום־יומית משפחתית. הדואליות הזאת, המבקשת ליצור רושם אחד ולפזר אותו רגע לאחר מכן, מאפיינת את "כפולים". סדרת הביון שיצרו עמית כהן ומריה פלדמן, ותעלה הערב (חמישי) בערוץ 2 (קשת) היא התוצר הטלוויזיוני החדש של פלדמן וליאת בנאסולי (בעלות חברת "טנדר הפקות") שהפיקו גם את "פאודה" ואת העונה השנייה של "חטופים". כמו בסדרות ההן, גם הפעם נושאות השתיים על גבן מפלס ציפיות אימתני, הן מצד הצופים והן מצד קשת.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ