בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

איך כבשו שתי מפיקות תעשיית טלוויזיה גברית שמייצרת בעיקר דרמות ביטחוניסטיות?

מריה פלדמן וליאת בנאסולי, שהפיקו את "פאודה" ו"חטופים" ועומדות גם מאחורי "כפולים" החדשה, הצליחו להכניס אל הסדרות האלה דמויות נשיות חזקות, אבל מצרות על כך שאין כמעט בארץ סדרות נשיות

12תגובות
ליאת בנאסולי ומריה פלדמן, מפיקות "כפולים"
דודו בכר

בחור צעיר מפרק רובה אם־16. הוא עושה זאת במיומנות חלקית, לא כפי שמצפה הגבר שעומד לידו ומודד לו זמן. את הרגע האינטימי הזה, שנראה כמו טקס חניכה בין חייל למפקדו, שוברת ילדה קטנה שנכנסת אל החדר ומבהירה כי הישויות הגבריות שמילאו עד לפני רגע את הפריים הם אב ובנו בסיטואציה יום־יומית משפחתית. הדואליות הזאת, המבקשת ליצור רושם אחד ולפזר אותו רגע לאחר מכן, מאפיינת את "כפולים". סדרת הביון שיצרו עמית כהן ומריה פלדמן, ותעלה הערב (חמישי) בערוץ 2 (קשת) היא התוצר הטלוויזיוני החדש של פלדמן וליאת בנאסולי (בעלות...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו