"ווטצ'מן": הגזענות הלבנה בארה"ב מעולם לא נראתה ככה בטלוויזיה

מעריצי "ווטצ'מן" חששו מהעיבוד הטלוויזיוני של הרומן הגרפי, שתיאר היסטוריה חלופית שבה ארה"ב סובלת מטרור גזעי וגיבורי-על הם פושעים. אך הסדרה שיצר דיימון לינדלוף ("אבודים") עשירה, אלימה ומסתערת על הצופים מן הרגע הראשון

חן חדד
שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
חן חדד

"שום דבר אינו מסתיים", אומר דוקטור מנהטן בסיומו של הרומן הגרפי המשפיע "ווטצ'מן", שפרסמו אלן מור, דייב גיבונס וג'ון היגינס באמצע שנות ה–80. מילותיו מהדהדות יותר משלושה עשורים לאחר מכן, עם גלגול נוסף ועדכני של "ווטצ'מן". לאחר שהיצירה פורצת הדרך מבית די־סי עובדה בעבר לסרט קולנוע שנוי במחלוקת, בלשון המעטה, שביים זאק סניידר, הרומן הגרפי זוכה לעיבוד טלוויזיוני של דיימון לינדלוף. היוצר אמנם הבטיח להישאר נאמן לרוחה של היצירה המקורית ולהתכתב עמה, אבל גם הזהיר מראש שבכוונתו להתרחק ממנה וליצור סדרה שעומדת בפני עצמה.

תגיות:

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ