תיאטרון-גלריה-הארץ

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

יעל לבנטל (מימין), טוביה צפיר וניצה שאול בחזרות להצגה

"אין פרות קדושות": גבעת חלפון חוזרת, הפעם לבמה

יותר מ–40 שנה אחרי סרט הפולחן, תעלה בהבימה הפקה של "גבעת חלפון אינה עונה". הבמאי והשחקנים, בהם ניצה שאול וטוביה צפיר, מספרים איך הותאמה העלילה לעידן התקינות הפוליטית ולמה חרמונה והביקיני־נמר נותרו בחוץ

מגי אזרזר ב"אנשים, מקומות ודברים". שברירית היא לא

"אנשים, מקומות ודברים": מגי אזרזר חזקה מדי לתפקיד

"אנשים, מקומות ודברים" עוסק במכורים לסמים ואלכוהול, אבל עודף הציניות בדמות הגיבורה, ומשחקה נעדר הפגיעוּת של אזרזר, פוגעים בחוויה. נותרים כמה רגעים חזקים, משפטים משעשעים ומשחק משובח של דמויות־משנה

ג'וי ריגר ואנסטסיה פיין ב"אל נקמות". "אחרי ההשתחוויה גיליתי שצילמו אותי. להפתעתי הרבה זו היתה אשה"

למה צופי סצינות עירום בתיאטרון מתקשים להשאיר את הסמארטפון במכנסיים?

המקרה של השחקנית ג'וי ריגר, שצולמה בעירום מתוך הקהל, הציף בעיה אופיינית לעידן הסמארטפון ולתודעת MeToo#. למה בקולנוע אין בעיה דומה והאם נראה פחות עירום בתיאטרון בגלל הרגישות החדשה, שעליה מעיד גם הבמאי משה קפטן

טלי אורן ב"בילי שוורץ". ההפקה ממשיכה לרוץ עד היום

עיריית בת ים ביטלה את חג המחזמר, ואורי פסטר מחפש לו בית חדש

לאחר חמש שנים של העלאת מחזות זמר מקוריים, חלקם בהצלחה לא מבוטלת, עיריית בת ים מבטלת את חג המחזמר המקורי לצד אירועי תרבות נוספים. "מוסד תרבותי שמוכיח את עצמו פשוט מבוטל יום אחד", אומר בכאב המייסד אורי פסטר

האירועים הגדולים של החודש

שווה צפיה במדור תיאטרון

אל נקמות בתיאטרון הקאמרי

סטודיו ניסן נתיב בירושלים

תחקיר: היחסים האסורים והמורים שחצו גבולות בניסן נתיב ירושלים

מורה שמתייחס לאיברי המין של סטודנטיות וסטודנטים, במאי אחר שהתגפף עם תלמידה בשיעור תנועה, עוד מורה שמצוי בהליך בירור אצל הממונה על מניעת הטרדות מיניות. בוגרים ובוגרות של סטודיו ניסן נתיב בירושלים מספרים על יחסים שנויים במחלוקת ועל הטרדות מסוגים שונים מצד דמויות בולטות בבית הספר. רק לאחרונה הבינה סוף סוף הנהלת המוסד שדרוש שינוי נורמות יסודי

מיקי לאון בדמות הפריץ ולנה פרייפלד בדמות ונדה ב"העבד". סצנות מתומצתות אך דינמיות, פלסטיות, מושכות את העין ואת הלב

ההפקה הנוכחית של "העבד" מצדיקה את עצמה באופן מרשים

בתור מי שלא צפתה בהפקה המקורית של תיאטרון גשר ל"העבד" מאת בשביס זינגר, תהתה מבקרת "הארץ" מדוע העלו אותה מחדש. הצפייה מבהירה: זהו עיבוד יפהפה לסיפור עשיר ועל־זמני, השפה הבימתית של יבגני אריה באה לידי מיצוי מלא של יכולתיו, והשחקנים פשוט נפלאים

על הבמה