טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

יוצר הפרינג' אריאל ברונז מסביר למה הוא מתעב את הישראלים ואת מדינת ישראל

לכתבה
אריאל ברונזעידית הרמן

התיעוב העז שאריאל ברונז חש כלפי כל מה שקורה פה מביא אותו דווקא להלל ולשבח את המדינה וראשיה בהצגה החדשה שלו. אחד מיוצרי הפרינג' המעניינים והחתרניים ביותר שפועלים כאן היום מספר איך נהפך מילד דתי שתקן לפרפורמר מוחצן במיוחד, למה חנוך לוין ונסים אלוני לא מרשימים אותו במיוחד ומיהו הקהל האידיאלי בעיניו: ימנים שיבעטו בו

תגובות

אחרי שאריאל ברונְז הקים את הצופים ממקומותיהם באולם ודירבן אותם "לעשות עלייה" לבמה כמטאפורה לעלייה לישראל, הציב אותם אלה מול אלה כמחנה הימין ומחנה השמאל ושם בפיהם סיסמאות נוקבות ובוטות, הוא הורה להם לצאת יחד עמו אל מחוץ לאולם תיאטרון קליפה בתל אביב. יחף, גבוה ונחוש, עטוף בדגל ישראל כשלגופו תחתונים חושפי ישבן ומעליהם חצאית־מעודדות ורודה וקצרצרה, הוא מיהר אל רחוב הרכבת הסואן עם מזוודת כסף מלאת מדבקות ונורות מהבהבות, עצר מונית ונעלם במורד הכביש. סיומה ההזוי והמשעשע של ההצגה החדשה של ברונז, "Love the Juice", מציב סימני שאלה לא רק על היעד הלא־ידוע שאליו דוהר היוצר אלא גם על הכיוון שאליו מפליגה...

הרשמה לניוזלטר

מחוברים לעולם התרבות, הבידור והפנאי? הירשמו כעת לעדכון היומי

ברצוני לקבל ניוזלטרים, מידע שיווקי והטבות


תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות