צופים בבית ליסין: נאלצנו לצפות בצילומי פרסומת לפני הצגה

"לצאת מהארון" התעכבה בחצי שעה לאחר שהבמה הפכה ללוקיישן לפרסומת של "יינות טפרברג", ללא הודעה מוקדמת לקהל. בית ליסין: "דבר מקובל בארץ ובעולם"

יאיר אשכנזי
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
יאיר אשכנזי

הצגה קומית קצרה, שהיא למעשה פרסומת ליין, הועלתה ביום שני האחרון בבית החייל בתל אביב לפני הצגת "לצאת מהארון" של תיאטרון בית ליסין. המהלך הפרסומי החיצוני והחריג, שהועבר בשידור חי בעמוד הפייסבוק של יצרן היינות, עיכב את תחילת ההצגה בכחצי שעה ועורר זעם בקרב חלק מהקהל.

צופים שהגיעו להצגה סיפרו ל"הארץ" כי כבר במבואת האולם קיבלו הזמנה לטעום מיינות "יקב טפרברג" וכי עם כניסתם לאולם הבחינו בארבע מצלמות שהוצבו בין המושבים. "נוצרה שם תרעומת בקרב כמה מהצופים שהמצלמות חסמו להם את שדה הראייה לבמה, אבל אף אחד לא הסביר כלום", סיפר אחד הנוכחים בהצגה. צופה אחרת אמרה כי כמה מאלה שראייתם הופרעה אמרו כי לא יתנו להצגה להתחיל. "פנו לסדרנים והם כנראה ידעו על מה מדובר ואסור היה להם לספר", הוסיפה.

תגיות קשורות:

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ