איך שינו הטריילרים את עולם התיאטרון?

גם בתיאטראות בישראל מבינים בשנה האחרונה את הפוטנציאל השיווקי שבהפצת סרטוני רשת לקראת ההצגה ומשקיעים בכך לא מעט משאבים. יש הרואים בכך אמצעי למשיכת קהל צעיר, ואחרים חוששים שזה עלול ליצור ציפיות מוגזמות אצל הצופים

יאיר אשכנזי
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
יאיר אשכנזי

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ