בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

בעבודה

"גן הדובדבנים" בבאר שבע: עולם שמתפייד לתוך זיכרון

ההפקה החדשה של תיאטרון באר שבע, שתעלה במאי הקרוב, טמנה בחובה אתגר עיצובי, שנבע מההחלטה האמנותית למקם את ההתרחשות לא ב-1904, כפי שכתב צ'כוב, אלא ב-1914

4תגובות

שאיפתם של יוצרי "גן הדובדבנים" בתיאטרון באר שבע (ההצגה תעלה במאי הקרוב) להזיז את תקופת התרחשות העלילה מ–1904, כפי שכתב במקור המחזאי אנטון צ'כוב, אל 1914, רגע לפני פרוץ מלחמת העולם הראשונה, טמנה בחובה אתגר עיצובי. המעבד והבמאי עידו ריקלין ביקש לשחרר את הדמויות הנשיות מהמחוכים, שהיו הבסיס לעיצוב הבגדים הנשיים בראשית המאה ה–20, ומעצבת התלבושות סבטלנה ברגר הציעה כפתרון את התקופה המאוחרת יותר. "בזמן ההוא העולם היה על סף מלחמה, זה היה אחרי שחרור הצמיתים ברוסיה, וניסינו לראות איך מעצבים תקופה שהיא רגע...

קבלו גישה מלאה לכל תכני הארץ באתר ובסמארטפון



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו