בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

הרומן מהמאה ה-19, הקונפליקט מהמאה ה-21: עיבוד תיאטרלי חדש ל"אבות ובנים"

יחזקאל לזרוב יצר עיבוד תיאטרלי לרומן של טורגנייב וגם ביים אותו. בשיחה עמו הוא מסביר איך מציגים ניהליזם וריק

2תגובות
"אבות ובנים"
אייל לנדסמן

בתחילת הרומן של איוואן טורגנייב "אבות ובנים" ארקדי קירסנוב, שסיים זה עתה את לימודיו בסנט פטרבורג, חוזר אל בית אביו באחת הפרובינציות של רוסיה, ומביא עמו את ידידו, הסטודנט לרפואה, יבגני בזארוב. ארקדי (אלון פרידמן) מוקסם מבזארוב הניהיליסט, שמציג את עצמו רק בשמו הפרטי (מה שלפני ואחרי אינו חשוב, הוא אומר) ושולל את האריסטוקרטים, את שירתו של פושקין, את המאסטרים הגדולים, את הרפואה (אף שהוא עצמו רופא) — וגם את האהבה. "לאהבה קרא תמיד קשקוש מקושקש, איוולת שאין לה כפרה", כותב עליו טורגנייב. בסוף השבוע עולה...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו