שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל

הבמאי עירד רובינשטיין בא מיחידה 669 לחלץ את התיאטרון הישראלי משיממונו

עירד רובינשטיין, הבמאי הצעיר והבולט כיום בתיאטרון הישראלי, גדל בעיקר על סרטי פעולה. לאחר שגרף שבחים על בימוי "רומיאו ויוליה" ו"המחברת הגדולה", הוא מסביר מדוע תיאטרון הוא המדיום הכי מופרע שיש, ומספר למה בחר להציג חוויה של אונס באמצעות יריעות ניילון ונוזלים צבעוניים

יאיר אשכנזי
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
מתוך "רומיאו ויוליה" בבימויו של עירד רובינשטייןצילום: מעיין קאופמן
יאיר אשכנזי

שורה של גברים עומדים בגופיות ובתחתונים לבנים. ברקע ניילון שחור ההולך ונקרע, והגברים מתיזים מטחי צבע אדומים וצהובים על צעירה שגופה השבור מתנועע על יריעת ניילון שקוף. בעודה נאנקת ומתגוללת בנוזלים הצבעוניים הם עוטפים אותה בניילון, לוקחים את הגליל האנושי הצבעוני שנוצר ומניחים בחיק אמה, היושבת בסמוך ומפרטת את נסיבות מותהשל הבת.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ