ההצגה החדשה של "ויקטור ג'קסון" מכניסה את ההיפ-הופ לתיאטרון בדלת הקדמית

האם מחזמר־הראפ "תיכון מגשימים" הוא חילול הקודש או אולי, בדומה ללהיט האמריקאי "המילטון", תחייה תיאטרלית ברוח הזמן ועדות לדומיננטיות של ההיפ־הופ בתרבות? ההצגה החדשה של שלישיית "ויקטור ג'קסון" לא מהססת למקם את הז'אנר הקשוח בעלילה המתרחשת בבית ספר תיכון ישראלי ומצליחה למשוך קהל חדש לתיאטרון

"ויקטור ג'קסון". מימין: עומר הברון, עומר מור ועמית אולמן
"ויקטור ג'קסון". מימין: עומר הברון, עומר מור ועמית אולמןצילום: נטלי מיכאלסון ואלה ברק
מאי פלטי
מאי פלטי
מאי פלטי
מאי פלטי

כשחברי שלישיית "ויקטור ג׳קסון" הגו את סיפורו של יואב, תיכוניסט מנס ציונה שנקרע בין הצורך להיות פופולרי בבית הספר לבין מי שהוא באמת, ושיבצו אותו בתפריט המוכר מעלילות העוסקות בבני גילו – אהבות, אכזבות, חלומות, בריונות־רשת ועוד – הם לא העלו בדעתם שזמן קצר לאחר שההצגה שלהם תעלה לבמה, יהיו בקהל צופים שיבואו אליה שוב ושוב, וחלקם אף יטרחו להתחזות לַדמויות. "יש אנשים שהגיעו לראות את ׳תיכון מגשימים׳ כבר חמש, שמונה, עשר פעמים. אנשים שאנחנו לא מכירים", מספר עומר הברון, אחד מחברי השלישייה. "אנשים מסוימים אפילו התחפשו לדמויות מההצגה, זה היה כמו בהקרנה של 'מופע הקולנוע של רוקי'".

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ